fredag 16 januari 2009

Lite tyst/ A little qiet/ Hieman hiljaista

det har varit tyst från min sida nu i veckan... Och tack för alla goa mail jag fått! Jag har bara varit så trött och haft massor att göra... Och kameran är återigen spårlöst borta...hittar den väl i Amir's leksakslåda sen..*S* har fått några awards & kramar oxå..lägger upp dom när jag har lite mera tid! Hoppas att ni alla mår bra! Kram

It's been a little quiet from me this week, just because i've been tiered and have tons of stuff to do... And my camera has gone missing...once again...I guess i'll find it in Amir's toybox later..*LOL* I have recieved some awards and hugs! Will be posting that a little later...I hope you all are fine! Hugs

On ollut hieman hiljaista minulta tällä viikolla..mutta ihan vain sen takia että olen aika väsy ja on ollut hirveesti touhuttavaa... Ja taas kerran on kamerani hukassa.... Kai se löytyy pikku miehen lelulaatikosta...=) Olen saanut pari awardsia ja halejakin! Mutta laitan ne esille kun on pikkuisen enemmän aikaa! Toiv. voitte hyvin! halit!

1 kommentar:

Loreal Blondi sa...

Jag minns hur väldig trött jag var när jag väntäde barn. Jag ville bara sova hela tiden!
Så det är lätt att förstå att du inte orkar göra kort så ofta.
Det är väldigt nyttigt för mig att få läsä svenska tekster som dina t.ex.!
Och fina kort gör du ju också!!