fredag 24 april 2009

Vinnare/ Winner/ Voittja

Så där ja... Jag har inte glömt dragningen...lill killen har bara varit dålig & hängig hela dagen... Hoppas det blir bättre imorgon...annars blir det en tur till sjukan med han. Nu har jag dragit vinnaren och det blev nr 1!! Men... jag har dragit 2st till...som får varsit "tröstpris" även den en dekorationspaket... Och dom vart.. nr 8 & 39! Så om ni kan maila mig eran adresser så postar jag vinsterna snarast! maila mig på sariscards@gmail.com

There... I haven't forgotten about the drawing... My youngest has been just so ill all day... I hope he's better tomorrow, otherwise we have to take a trip to the hospital... The winner of my blogcandy is...nr 1! But.. i draw 2 more numbers that will recieve a smaller deco pakage... and thoese were nr 8 & 39. So if you could email me your adresses, i'll be mailing your prizes to you... mail me at sariscards@gmail.com

No niin...en ole unohatanut teitä! Pikku mies on vain ollu sen verran huonona että en ole voinut tehdä mitään muuta kuin istua poika sylissä... Toiv. hänen olo paranee huomiseen, muuten onkin sairaala reissu edessä... Mutta.. voittaja on nr1! Mutta tein vielä 2 lisä arvontaa.. ja nämä 2 saa "lohtupalkinnot" ja ne numerot ovat 8 & 39.. Jos voitte meilata minulle osoitteenne... niin laitan tavarat tulemaan!


Voittajat/ Vinnarna/ Winners/


Nr 1 AN



Nr 8 Nilla
Nr 39 Mariaroos

2 kommentarer:

Nilla sa...

Wow, lucky me! tröstpris låter spännande:-) mailar adressen! kram Nilla

MariaRoos sa...

What?? Är detta sant?? Åhhh så glad jag blir att jag fick ett pris. "Tröst"pris, what? det är också ett pris och jag är sååå tacksam!! Mejlar och skriver ju självklart om detta i min blogg Wiiihooo

Massor av glädjekramar från mig!!