tisdag 20 april 2010

vintage shabby chic

God kväll!

Hur har ni det då? Här hemma & på jobbet är det full fart... Men tyvärr så tror jag att min operation på torsdag blir inte av...*suck* Jag har fått min underbara vecka... grrr.. typiskt! Nåja... Jag har ju hunnit pyssla lite, här kommer 2 kort som är väldigt lika varandra, förutom färgerna då... Blir bara ett kort inlägg idag..är super trött...så ska iväg och sova nu.
Ha det gott & natti natt! =)

Good evning!

How are you doing? here at home & work it's full speed ahead... Unfortunatly my operation on thursday will be postponed.. *sigh* I have my looovely week...so typical.... Well, atleast i have made a few cards... Almost the same, but diffrent colors... A short posting today, i'm soo tiered...so i'm off to bed. Good night!!

Hyvää iltaa!

Kuinkas voitte? Täällä on täysi vauhti päällä sekä kotona että töissä...Valitettavasti leikkaukseni torstaina luultavasti peruuntuu...sillä olen saanut "ihanan" viikkoni... *syvä huokaus* Niin tyypillistä.. No, ainaskin olen saanut pari korttia valmiiksi... Melkein samanlaisia molemmat, paitsi värit on erillaiset...Lyhyt postaus tänään... Olen niin väsy että painun petiin...Hyvää yötä!


5 kommentarer:

Maaret sa...

Ihanat vintagekortit, wautzi!

AN sa...

Kauniita nämä sinun vintagekorttisi--ihastelen täällä--

Anonym sa...

Åååååååh jösses!!!!!! Vännen!!! Har ju inte varit här inne på eeeeeevigheter, om maninte räknar de senaste gångerna då jag BARA tittat på korten och inte läst ett enda ord.... förrän i kväll. Jag satte kvällsteet i halsen.... :-( Vännen, usch vad tungt med cancern!! Jag känner verkligen med dig, och får dåligt samvete över att jag inte hälsat på dig på sååååå länge. Det ska det bli ändring på, kan jag lova!!

Många, många stärkande kramar till dig min vän!!!

Nilla sa...

Oh, har jag saknat dessa underbara distressade kanter, min inspirations källa (underbara kort)! Tänker på dig mycket! Kram Nilla

myy ja vilijonkka sa...

voi että kuin kauniita ja upeita vintage kortteja olet jaksnu tehdä! toivotaan et saat pian uuden leikkaus ajan! vimia sinulle ja perheellesi!