söndag 25 juli 2010

Love....

God morgon gott folk!!

Jag hoppas att ni alla har haft en trevlig helg! Här hemma firade vi Janita's födelsedag i fredags..Min tös har hunnit bli 17!! Vart tar tiden vägen??!!
Har hunnit pyssla lite...Detta kort är till Charisma Cardz Challenge, där man ska göra ett kort, men inte den vanliga fyrkantiga. Jag gjorde ett kort som hjärtformad. Rev kanterna på pappret, la till blommor & blad, lite bling & massor av chalk! *S* Klart... Blev lite sliten men romantisk kort.. =) Sen har jag några till alster, men dom visar jag senare!
Ha en underbar söndag!

Good morning!

I hope you have had a great weekend! Here at home we had Janita's birthday party on friday, oh my...She turned 17! Where does time fly??!! I have had a few moments here & there to craft... I have made a few cards, but the one i'm showing you, is for Charisma Cardz Challenge, where the challenge is: Anything but a square...So NO square cards... I made mine shaped as a heart. Some flowers & leaves, tore the edges (as usual) some bling and lots of chalk! It's kind of shabby romantic... So thank you Charisma Cardz Challenge for a fun challenge! Have a wonderfull sunday!

Huomenta!

Toivottavasti teillä on ollut ihana viikonloppu! Meillä oli vanhimman tyttäreen synttärit perjantaina...Herran jestas, neiti on jo 17!! Mihin se aika oikein menee??!! Olen aina silloin tällöin ottanut pikku hetkiä ja askarrelu...Tässä on yksi kortti Charisma Cardz Challenge, jossa aiheena on mitä vain, mutta ei neliöä...Joten tein sitten sydämmen muotoisen kortin. Hieman kukkia & lehtiä, revityt reunat, helmiä ja tottakai chalkkia! Tuli vähän romanttisen, vintage tyylinen kortti. Lisää kortteja on tulossa..=)
Oikein mukavaa sunnuntaita!






3 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

WOOOW! VIlket grymt fint kort du gjort!
SÅ fint med hjärteformen, blom"högen" och så fint du fotograferat det :)

Håller mina tummar för dig och ditt bidrag :)

trevlig söndagkväll på dej gumman!

KRAMAR Petra

Lotta sa...

Hej min vän....nu var det några veckor sen jag kikade in här....har tyvärr inte hunnit, jobbat mycket och sen har jag varit på resa....Men jag tänker ofta på dig och din familj. Hoppas du mår bra.

Och shit vilka fina kort du gjort sen jag var här sist....kortet med blomkransen är uuuunderbar, och detta kortet, ljuvligt. Så fint med hjärtformat och färgerna är så fina. Så fint du har fått till det när du fotograferade det åxå.

Hoppas du och din familj har det gott, och att ni har en härlig semester.
Kram på dig:)

Lorie sa...

Oh, wow...that is lovely! Happy birthday to your daughter!