lördag 25 september 2010

Gazebo....



God Morgon gott folk!

Hur mår ni denna molniga dag? Här är det bara bra! =) Igår kväll hann jag pyssla lite oxå...Jag gjorde ett lusthus... *S* Vad jag ska ha den till..det vet jag inte...Kanske som prydnad i nån av tjejernas rum...*S*
Masssor av underbara blommor from Wild Orchid, lite band & mini mini rosetter. Med dessa så är den med i WOC utmaning, där temat är band & rosetter. Lite pärlor här & där och diverse dekorationer. Massor av chalk igen... Tror inte att jag gör om den...Hade ingen mall, så klurade ut en egen... Jisses vad jag bråkade med mig själv..*S* Nej, nu måste jag göra grabbarna iordning, vi ska till Arlanda, min älsklings farbror kommer på besök! Ha en underbar helg!

Good morning folks!

How are you this cloudy day? Here all is just fine! =) I even had some time to craft last night! I made this gazebo....*lol* What's it for? I don't know...Maybe i'll put in one of my daughters rooms...
Lots of sweet roses from Wild Orchid on this, some ribbon & mini mini bows, with these it's enterying there challenge, where it's all about ribbons & bows.
Some pearls here & there & other embellies... And of course, lots of chalk! I don't think i'll make another one of these...I didn't have any template so i made one up..Boy did i have a battle with papper,glue & myself!! *lol*
I have to get the boys ready now, we are of to the airport, my hubbys uncle is comming for a visit...So have a wonderful saturday!
By clicking on the topic, you'll get to there page!

Huomenta!

Kuinkas te voitte tällä pilvisenä päivänä? Täällä on kaikki hyvin! =) Kerkesin peräti askartelemaan hieman eilen illalla... Tein tämmöisen..hmmm kesähuvilan? Mihin sen laitan, siitä ei aavistustakaan..luultavasti jomman kumman neitien huoneeseen...
Paljon ruusuja jotka tulevat Wild Orchidilta...Hieman nauhaa ja rusetteja, ja niillä perusteilla se on heidän haasteessakin sitten mukana, jossa on käytettävä nauhaa ja rusetteja...=) Hieman helmiä siellä sun täällä, ja muuta mukavaa... Mulla ei ollu tähän mallia, joten keksin sen ite...Jestas..en kyllä tee toista kertaa...Sen verran tappelin paperietten,liiman ja itseni kanssa...=)
Ei, nytten on saatava pojat vaatteisiin ja lähdettävä lentokentälle, sillä mieheni eno on tulossa kylään...Oikein mukavaa lauantaita!








19 kommentarer:

Viipula sa...

Herranjestas kuinka upea, laitoitko mitat ylös? Voin kuvitella, että tuo katto oli haastava tehdä. mutta lopputulos on kyllä tappelun arvoinen-wau!
Rentoa viikonlopun jatkoa!

chruss sa...

WOWOWOW!
Vilket underbart lusthus!!!

Lorie sa...

Oh my goodness Sari! You always amaze me with your creations. This is just fabulous!

JaneB sa...

Wow!Lovely work! With pleasure I watched the whole blog!

Kamilla sa...

MEN GUUUUD MÄNNISKA!!
Det var det vackraste jag sett på länge!!
Helt fantastiskt vackert, ojoj ...jag ska bara hämta hakan från golvet och fortsätta min surfing.
Tack för dagens scrapdräggel *S*
Kram kram

Maria Thim Kokki sa...

Super snyggt =) Verkligen vackert =)

Cornelia sa...

Vilken GREJ! Så fin!!!

Kathy sa...

WOW this is so pretty!!! I love all the details and pretty colors that you have used!!!
:)Kathy

Maiden sa...

Wow! Det är helt fantastiskt!! Grymt impad!!

Mikaela sa...

Va läcker!

Donna sa...

Oh my goodness Sari, this is so beautiful and brilliantly embellsihed...your daughter would love this in her bedroom :) Donna x

Awirahl sa...

Så vackert. Verkligen helt fantastiskt..

Pippin sa...

så läckert det lusthuset är! Men vilket tålamod du måste ha.

Audrey Pettit sa...

Wow! What an amazing creation, Sari! Can't believe you designed that without any template help. How fabulous!

myy ja vilijonkka sa...

voi että on upee karuselli! on menny aikaa ton tekemiseen on varmasti suuritöinen! hyvää alkanutta viikkoa1

Maria S sa...

Men gud så fint!!! Hur har du lyckats knåpa ihop böjarna på taket?!? Så himla läckert!!!

Lotta sa...

Wow - ojojoj - helt otroligt.
Vad fint det blev!

Wildärtan sa...

OJ så snyggt!!

Maria sa...

Ohhh du har den stämpeln!! Jag har letat som bara den efter den!!! Vet att det är en Elisabeth Bell stämpel.... VAR har du köpt den??????