onsdag 6 oktober 2010

Think Pink!

God kväll gott folk!

Hur mår ni idag? Här hemma är det rena rama sjukstugan..Barnen e sjuka, jag blir sjuk... *S*
Men igår hann ajg göra ett kort till en utmaning som heter Going Grey with Scrapcreations, och veckans tema är Rosa!Och mitt kort går i olika färger av rosa, mönstrade pappret är från Websters Page's & lite rosa band, chalk & några pärlor & blomma... Eftersom det är bröstcancer månad, ville jag att mitt kort skulle gå i det temat..Som många av er vet, så har jag min egen fajt med min cancer, dock inte bröstcancer. Så tycker jag att denna månad är så otroligt viktig för alla! Även denna år, ska jag skänka alla såldas kort inkomster till cancerfonden, oavkortat. Kika in på denna underbara utmaningssida! Klicka bara på rubriken så kommer du dit! Ha en toppen dag & ta hand om er!

Good Evening!

How are you guys today? Here at home, we are all down with the flue...But i had some time over to create a card last night, it's a new challenge blog for me, i found it through Lorie, she's a wonderful DT over there! As this month is world wide known as breast cancer month ( This very important to me, many of you know, that i have my own battle against cancer, not breastcancer) So i just had to hop on this challenge! Like last year, ALL the card that i sell during this month, the money goes straight to a swedish cancer researsh fond. Every single penny...=) This year i thought i'd take some cards to hubby's work and see if anyone would like to buy some..*lol*
So this weeks theme is Think Pink! My card goes in different shades of pink, The DP is from Websters Page's... A few pearls, chalk, ribbon & a flower found it's way onto this card.
Click on the topic to get to Going Grey With Scrap-Creations. Thanks for a great challenge!

Hyvää iltaa!

Kuinkas te voitte? Täällä on sairastupa käynissä...Muksut kipeinä, ja tietysti minäkin saan sen... Mutta kerkesin/ jaksoin tehdä yhden kortin eilen. Löysin haaste sivun Lorien sivuilta, hän on DT siellä, tässä kuussahan on kansainvälinen rintasyöpä kuukausi, joten heidän haasteen aiheena on Think Pink! Minullehan tämä syöpä kuukausi on tärkeä, kuten moni teistä tietää, taistelen omaa syöpääni vastaan, toki en rintasyöpää vastaan.
Korttini menee vaaleanpunaisissa väreissä. Taustapaperi on Websters pagelita ja hieman helmiä, nauhaa, chalkkia & kukkanen löyti tiensä korttiin. Painamalla otsikkoa pääsette haastesivuille!

Think Pink! Think Pink! Think Pink! Think Pink!



10 kommentarer:

Lorie sa...

Oh, my gosh Sari! I love, love, love your card! Did you link it up to Kristens blog?

Nilla sa...

Ah, vilken bra ide, Sari! Skulle ha gjort ett rosa kort men tänkte inte på det. Väldans fint kort du gjort! Jag säljer mina kort och då ger jag alla pengarna till en flyktinggrupp från Myanmar här! Hoppas barnen kryar på sig snart! Kramar Nilla

Jackie Randolph sa...

Sari, this absolutely BEAUTIFUL!!! Just perfect for this great cause! Thanks for playing along with us at Going Grey with Scrap-Creations, I will keep you in my prayers, stay strong you will beat the odds. Hugs XXXX

Lotta sa...

Nä vad tråkigt att ni är sjuka...inte kul när barnen är dåliga. Hoppas alla kryar på sig fort.
Vilket tokfint kort, riktigt fint med rosa bandet på kortet:)

Ha det bra min vän!
Kram

Peggy sa...

This is so pretty. I love the ribbon with the rose. Great idea. Thanks for playing with us at Going Grey with Scrap-Creations.

Audrey Pettit sa...

Wonderful card, Sari! I love the sentiment and the message and it is so beautiful, too. Love the ribbon and all the distressing.
So sorry to hear that you all have the flu. I sure hope you all get to feeling better real soon.

Kristen sa...

Great card! I am sorry you are not feeling well. Thanks for playing in this weeks Going Grey with Scrap-Creations challenge!

Viipula sa...

Kauniin kortin olet tehnyt, varmasti ajatuksella. Voimia taisteluun!

Hyvää viikonloppua!

Louise sa...

Så snyggt rosa kort. Helt i min smak men det är det nästan alltid när jag ser alla dina fina saker du gör.
Vilka härliga bilder på barn i naturen tänk om alla barn kunde få ha det så.
Kram

Audrey Pettit sa...

Hey Sari! Just popping in to say hello. Haven't seen any posts for awhile.......hope everything is going ok and that you all got over the flu.