onsdag 19 mars 2014

kiddos crafts

 
 
Idag tänkte jag visa lite barnpyssel mina grabbar har gjort. Dom älskar att sitta i mitt pysselrum och pyssla i timmar! Här är tavlor som mina grabbar har gjort själva, Aston klippte ut ett hjärta som jag ritat och den fyllde han med bling och ett par ögon, Amir ville göra en pirat tavla med massa bling. Visst är dom duktiga pysslare =)
 
Today i have some kids Crafts for you guys. My boys love to spend time in my craftroom, and Craft away for hours! Here they have made their own Pictures. Aston cut out a heart and added lots of bling and Eyes to his. AMir he, wanted to make a pirate themed Picture with lots of bling. Aren't they just the cutest!
 
Tänään minulla on teille lasten askarteltuja tauluja. Pojat rakastaa olla askartelu huoneessani ja askarella tunteja! Tällä kertaa Aston leikkasi sydämmen johon hän lisäsi paljon timantteja sekä silmät.Amir taas halusi tehdä merirosvo taulun jossa on kanssa paljon timantteja. Eikö oo upeat taulut! =)
 
 
Aston
                                                                            Amir

Inga kommentarer: