måndag 27 juli 2015

Another Cas



God dag gott folk! 
Idag har jag ännu ett CAS (clean and simple) kort, på denna har jag bara använt papper, som jag rev kanterna på och chalkade dom, 2 små fjärilar som jag gjort själv och texten som är utstansat. Tog inte ens 5 minuter att få detta kort klart, bra när man har bråttom! Nu måste jag iväg, ska till läkaren, dom ska kolla upp knölen man hittade i magen/kivmodern. Ha en underbar dag!

Good day!
today i have another CAS card for you guys! This one is even more CAS then the other one! I have just used one paper, 2 butterflies and the sentiment. This took me less than 5 minutes to get done, perfect when you are in a hurry!! Well, i have to go, i have a doctors appointment, i was hopitalized a month back, and they found somekind of lump in my stomache/ovaries, so i'm getting that checked up today. Keep your thumbs up, that it's just a cyct! Hugs and sunshine

heippa!
Mulla on taas tänään hyvin yksinkertainen kortti, tässä kortissa olen käyttänyt vain paperia,2 perhosta ja tekstin. Ei vieny edes 5 minuuttia kun se oli valmis! Hyvä homma jos on kiire, niinkuin mulla oli! Nytten on taas kiire, mulla on aika lääkärille, meen tutkimaan mollukan jonka he löysivät mahasta, toivottavasti se on vain cysta...=) Pitäkäähän peukkuja!




1 kommentar:

Catherine sa...

This is beautiful Sari ! Love the rustic look of the background... Hope everything will be fine Sweetie... Hugs, blessings and love from Catherine