lördag 23 januari 2016

Lavender wire tree


Hej på er allihopa!
Jisses vad vädret kan variera på nån dag... efter kylan vi har haft, så känns detta -1 nästan som sommar...*S* Idag har jag ett annorlunda alster till er. Jag har blivit biten av detta pyssel...*S* Jag har vridit en trä av ståltråd och haft en massa små små pärlor för "bladen" Gjorde denna som experiment, och det finns en hel del att förbättra, men nu vet jag hur jag ska göra! Jag gjorde den i mina favorit färg, lila, eftersom denna ska jag behålla själv. Jag har fått några beställningar på fler, så ni ska få se dessa oxå... när dom är klara.

kort inlägg idag, har en massa saker som måste hinnas idag! ha en toppen dag och ta hand om er!
tack för titten =)


Hello lovelies!
How are you all today? I hope you and your loved ones are well! Today we have only -1C, and it feels pretty strange, after weeks and weeks of very cold weather, it's almost like summer...*lol* No, just kidding, but it is a huge difference! Today i have a special craft project to share with you guys! I have twisted a tree from wire! It was so much fun to make, this was an experimental tree...so there's room for improvment! But atleast i know how to do it now! I even have recieved a few orders, so you will be seeing some more trees laer on! I used regualr hobby wire and lots of seebeads (i guess there called that) and some glass seads...I never have played with beads before, so i have no clue of names or sizes...*lol* I made this one for myself, in my favorite color. To be honest, i really like it! 
Short posting today, i have a ton of stuff that has to be done, so thanks for stopping by, take care! Hugs and sunshine


Päivää!
toivottavasti kaikki voitte hyvin! Meillä on pakkanen helittänyt useamman viikon jälkeen, ja on aivan outo tunne mennä ulos ja sielä on vain 1 aste pakkasta! Melkein kuin kesä olisi tulossa....Tänään mulla on teille erikoinen asia... olen vääntänyt helmi puun rautalangasta. Tämä on ihan opettelemista, ja varmasti paljon virheitä tässä ekassa puussa, mutta nytten tiedän miten teen seuraavat, olen saanut muutaman tilauksen, joten saatte nähdä sitten lisää puita tulevaisuudessa =) Tein tämän puun minun lempi väriin, Mulla ei ole aavistustakaan helmien nimistä, taikka koosta...en ole ennen niiteen kanssa askarrellu. Lyhyt postaus tänään, on paljon asioita mitkä pitää saada valmiiksi, joten kiitos kun piipahdit ja oikein rattoisaa viikonloppua!






3 kommentarer:

Anonym sa...

it looks so nice
Yes Sari- I am well - all is ok Hope you are well too!
Hugs Elma

Maarit at Violets Corner sa...

Hej Sari,

så fantastiskt, beundrade det på FB också!

Många kramar
Maarit

Karli sa...

Wow! These are beautiful! You are so very talented my friend!