fredag 15 april 2016

Marie Antoinette inspired mask


Hej hopp i stugorna!
Här hemma har vi haft fullt upp med allt möjligt...*S* Sen lyckades jag med bedriften att klämma min tumme mellan bildörren...jisses amalia och maria vad det gjorde ont...Kommer nog att tappa nageln på den... visste ni hur mycket man behöver båda tummarna?! Jag har märkt det nu, när jag ska pyssla, eller bara knäppa jeans knappen...h aha haaaa.... Jag har dekorerat en mask som jag köpt från panduro, jag har använt fjädrar som jag har haft i mina gömmor i åratal, den stora fluggiga fjädern kommer från en struts... lite rosor, olika spets, och bling. Den liknar ganska mycket masken jag gjorde till min dotters stundentfest. Jag är med i en underbar grupp på fb, där vi denna månad gör marie antoinette inspirerade alster...  Kort inlägg ikväll, vi hinna pyssla lite innan det är dags att sova! Tack för titten och ta hand om er!

Good evening lovlies!
I hope you all are fine! Here it has been crazy...*lol* I also managed to squeeze my finger between our car door... i broke the tip of my thumb, and looks like i'm going to loose my nail... Holy cow, it was/is painful!! I had no idea, how much you actually need your both thumbs!!! *lol* Crafting is so slow...and just to button up my jeans...that's like an acrobatic number now...*lol* Well, today i have a marie antoinette inspired mask. I'm in a wonderful group on fb, where we this month are making marie antoinette inspired crafts. I just took a store bought mask, added bling, feathers,roses and lace to it. I made a smiliar one a few years back for my daughters graduation party... Short posting today, i'm hoping to get some crafting done before bedtime! Thanks for stopping by, and take care! Hugs and sunshine.

Iltaa ihanuudet!
Toivottavasti voitte hyvin! Mulla on ollu taas ihan mielettömän kiireinen viikko... onneksi on perjantai ja viikonloppu! Onnistuin myös jättämään peukaloni auton oven väliin...voi luoja se sattu... peukalon pää on murtunu ja näyttää siltä että kynsi irtoaa....nytten vasta huomasin miten paljon ihminen tarttee molempia peukaloita... askarteleminen on hyvin hidasta... ja saada farkkujen nappi kiinni... se on ihan oma tarina...=) Tänään mulla on teille marie antoinetten inspiroima naamio. Olen mukana ihanassa ryhmässä fb.llä, jossa tässä kuussa tehdään marie antoinette aiheisia koristeita jne... Ostin pandurosta naamion ja koristelin sen ruusuilla,pitsillä ja helmeillä...Tein aikalailla samanlaisen tyttärelleni muutama vuosi sitten hänen yo juhliin. Kiitos kun piipahditte ja oikein rattoisaa illan jatkoa!!










4 kommentarer:

Karli sa...

Oh no, Sari! So sorry to hear about your finger. Hope it's back to full function speedy quick! Your mask is absolutely fabulous!!! Looking amazing! Have a great weekend friend :)

Marjut sa...

Vau, upea!

Catherine sa...

This is absolutely gorgeous Sari ! You are so clever ! I squeezed one of my fingers in the car door too, it's really painful, I nearly passed away ! Hugs, blessings and love from Catherine

Donna sa...

Wow Sari, this is such a stunning project, love how you've decorated the mask its so pretty...hope your finger is OK now :) Donna ♥ x