tisdag 21 september 2010

Transport...

Hejs svejs på er gott folk!
Ännu en vecka har flygit förbi, utan att jag hunnit pyssla eller blogga... Har haft sjuka barn & så har jag själv mått dåligt...Jag måste byta mina mediciner då jag börjat tappa hår...Fortsätter det så här så är jag flintskallig tills jul.. Då har man inte problem med att få håret som man vill..*S* Nåja...håret växer ju tillbaka... Nog om tråkigheter.. Igår kväll hann jag pyssla lite, fick ihop detta kort till Cupcake Craft Challenge där veckans tema är transport... På mitt kort finns ett barnvagn...*S* Hjul har den i alla fall....*S* Medans jag försökte få ihop detta kort, så ville Amir oxå pyssla...Han gjorde några sidor i sitt häfte..På ett av bladen har han ritat pappa's rumpa...*S* Vart han fick idén, har jag ingen aning om...Men jag garanterar att jag skrattade så tårarna rann... Visar även hans alster för er idag...=) Nej, nu måste jag röja upp i kaoset här hemma...=) Ha en underbar dag, och hoppas vi hörs snart!

Howdy!
Another week has gone by, and i haven't been able to craft or go much blogging... My boys have been ill, and me too... I have to switch my medications...I'm starting to lose so much hair...that if it keeps on going like this, i'll be bald for x-mas.. In that case, i wont have trouble fixing my hair...*lol* Well, at least it will grow back!! Enough of dull stuff... Last night i managed to make a card while Amir held me company... =) I just have to show you gys what he did! He draw his father's butt!!! I have no idea where he got it from.... He drew the picture, and said to me; Daddy's butt...*lol* I laughed so much.... My card is for Cupcake Craft Challenge, where it's all about transport this week... Any kind of transport... So, this is what i came up with... No, i have to start cleaning this mess i have here...*lol* Have a great day and hope to see you soon!

Moikka moi!

Taas on viikko menny ohi, ilman että olen kerennyt blogailemaan taikka askartelemaan... Pojat ja minä ollaan oltu kipeinä... Mun on pakko vaihtaa lääkkeeni, sillä alan menettämään niin paljon hiuksia...Jo se tätä vauhtia jatkuu, niin olen kalju jouluksi....No eipähän ole ongelmia hiuksien laittamisessa sitten...=) Ei, onneksi ne kasvaa kuiteski takas... =) Se siitä... Eilen illalla ker´kesin tekemään yhden kortin, Amir oli mukana huoneessani ja maalasi ja piirteli..On pakko näyttää teille kuvan jonka hän piirsi...Ensin hän piirsi sen, ja tuumasi sen jälken että siinä on isän pylly!!! Jestas mä nauroin!!! Minun korttini osallistuu Cupcake Craft Challengiin jossa tällä kertaa aiheena on Kuljestus..... Ei nytten on pakko alkaa siivoamaan sekamelskaa pojat on saanut aikaiseksi...=) Oikein mukavaa päivän jatkoa!

Amir's alster/ Amir's creations/ Amirin tekeleitä




Mitt kort/ My card/ Minun korttini

6 kommentarer:

Lorie sa...

Your card is, as always, just gorgeous! Daddy's butt must be cute...lol! I'm sorry you've been sick Sari! Please take care of yourself!

Maaret sa...

Ihana kortti jälleen, niin romanttinen ja herkkäkin!
Ps. juu kyllä hiukset aina takaisin kasvaa, tzemppiä:)

TaijuS sa...

Kaunis ja niin romanttinen kortti!

TaijuS sa...

Kaunis ja niin romanttinen kortti!

The Crafty Den sa...

What a beautiful card. Love the colour scheme and gorgeous flowers. Thanks for joining us at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

Cupcake Craft sa...

Sari, this is a stunning project, as ever. Love your take on the transport theme. Thanks for playing at Cupcake again. x