torsdag 20 mars 2014

Student

 
 
 
God morgon!
Hoppas att ni mår bra i snöstormen! *S* Här i Stockholms trakten har vi fått mer snö under ett dygn än vi har haft under hela vintern! Idag har jag ett studentkort som jag gjorde förra året, men glömde bort i min inkast... Typiskt mig... Även på denna kort har jag använt Magnolia, jisses vad det har blivit många Magnolia kort på senaste tiden (okej, jag gjorde ju denna för ett år sen...)
Tjejen som fick denna älskade grönt & gult. Lite glitter och rivna kanter. Ganska kort inlägg idag, är på jobbet så hinner inte skriva så mycket... Tack för titten, ta hand om er!
 
Good morning!
I hope you all are well! Here in Stockholm we have had a major snowstorm... We got more snow during one day then we did in the hole Winter...*lol* Today i have a graduation card that i made last year, but forgot about it...*lol* On this card i have used a magnolia stamp, some glitter,bling. The girl who got the card loves green and yellow. Short posting today since i'm at work. Thanks for looking and take care! Hugs and sunshine!
 
Huomenta!
Toivottavasti voitte hyvin! Meillä täällä Tukholman alueella on ollut kunon lumimyrsky...Meillä tuli enemmän lunta yhdessä vuorokaudessa mitä koko talvena tuli... Tänään mulla on kortti jonka tein jo vuosi sitten, mutta unohdin laittaa sen esille.... olen käyttänyt Magnolian opiskelija tyttöstä,kimaletta ja muuta mukavaa..Neiti joka sai tämän rakastaa vihreää ja keltaista. Lyhyt postaus sillä olen töissä...=) Kiitos kun piipahdit ja oikein ihanaa päivän jatkoa!
 
 

1 kommentar:

Catherine sa...

This is adorable Sari ! Love the colours - blue and yellow look gorgeous together - and the distressed look too ! Hugs, blessings and love from Catherine