onsdag 1 juli 2015

Mothers Day


Kort inlägg nu, solen är framme och barnen vill gå ut och njuta av den! Gjorde, ja, vad ska man kalla dessa, kort/tavla...*S* till morsdag till mina mammor, blåa är till min mamma & gula är till min svärmor. Deras favorit färger. Hjärtan lager på lager, och lite ler dekorationer som jag har gjort själv. Älskar att använda dom till allt möjligt! Så, nu ska vi ut, sen hinner jag städa undan lite innan min morbror kommer idag! Ha en toppen dag och ta hand om varandra!

Short posting today, the weather is amazing, and the boys want to go outside and enjoy it! I made these for my mothers, used there favorite colors, layered hearts and used some decorations that i made myself, i love using these small embellies on everything! So, we are going now, and later on my dear uncle is comming! Have a wonderful day and take care! Hugs and sunshine

Lyhyt postaus tänään, aurinko mollottaa niin ihanasti, ja muksut haluaa mennä ulos touhuamaan, tässä nämä kortit/taulut jotka tein äideille, hyvin simppelit, käytin koristeita jotka olen itse tehnyt, niitä on kiva käyttää joka paikassa...=) Kiitos kun piipahdit ja ottakaa huolta toisistanne!



1 kommentar:

Katya- Ангел в кедах sa...

Omg it gorgeous Sari! Simple but very elegant =)
Katya x