lördag 29 december 2007

Blommor/Flowers/Kukkia

Blomma/ Flower/Kukka



Blommor är vad jag har hittat i min trädgård!!?? Hittade flera stycken..dessa ska ju blomma i mitten på JULI... snacka om att vädret är lite kaosaktigt här.... Tog en bild på lilla blåa blomman... =)
Sen så har jag glömt att lägga upp bilder på mina pysselklappar jag fått av barnen o gubben...
Fick "manciker" man kan torrembossa papper..blir fina mönster i olika former...=) Sen fick jag 2 st stoora scrapbooking album med en massa tillbehör...=) Blev så glad! Sen har min dotter vunnit i Magnolias julkalender nånting åt mig...ska bli så spännande o se vad det blir!
Har inget nytt att visa i pysselvägar...men det kommer!

Flowers is what i found in my yard today! I found several of them! These should bloom in JULY... the weather is crazy here... I have forgotten to take pictures of what o got for christmas, i got these from my hubby and kids! A box filled with diffrent kinds of "machines" to dry emboss paper! The i got 2 big scrapbook kits...=) And my daughter won something from magnolias x-mas calender for me! I'm exited to see whats in that! I have nothing new to show, but i will come soon..=)

Kukkia...löysin meidän pihalta tänään... Olen hieman yllättynyt..näitten pitäisi kukkia HEINÄKUUSSA!! Löysin useamman... Hullua miten vuodenajat on sekaisin..=) Niin olen unohtanut näyttää mitä sain joululahjaksi..=) Sain paketin jossa oli useampi "vekotin" jolla voi embossata paperia, tulee mukavia kuvioita! Sitten sain 2 isoa scrapbooking pakettia! =) Niin tyttäreni on myös voittanut jotain minulle magnolian joulukalenterista! odotan jännityksellä että mitä sieltä tulee!! Niin, nytten ei ole mitään uutta näytettävää, mutta pian sitäkin tulee!

Embossing tools!



Scrapbooking kit 1



Scrapbooking kit 2

6 kommentarer:

Sollan sa...

Åh vilka roliga julklappar du har fått.ha, ha, ja våren kommer tydligen tidigt, eller sent beror ju på hur man ser det. Skumt är det i allafall.
Kram på dig!

Anonym sa...

Kivoja lahjoja olet saanut. Mulla on kanssa parit tuollaiset kohokuviointilaitteet :)

myy ja vilijonkka sa...

olet saanu kivoja lahjoja! me saimme magnolia leimasimia ja ostimme ton cuttlebugin.
oletko jo testannu noita lahjoja!

Lorie sa...

That flower is so cute! What great gifts your family got you! Those crimpers will be great! Now...go create with them! :o)

My Paper World sa...

Your new goodies look fab! I cant wait to see what you create with them!

Anonym sa...

Vilka fina julklappar du fått. Skoj med så mycket scrapsaker :-)
Tack för den snälla kommentaren i min blogg =)