torsdag 20 november 2008

Gott & Blandat/ Little this & that/ Vähän sitä sun tättä...

Var idag på Mvc på inskrivningen...*S* Min barnmorska skrattade när jag klev in...=) Hade ju henne när jag väntade Amir (en underbar person) Första beräknade födseln är 21 Juni...(midsommarbarn). Har varit o fikat med min yngsta bror idag, var så skönt att bara sitta o prata av sig med han. Sen åkte vi båda tillsammans till mamma och mamma följde med mig o amir hem sen. Hade en kanon trevlig dag! Men inget pyssel att visa...har bara inte hunnit idag...men imorgon ska jag ta en pysselkväll! Hoppas att ni alla mår bra!
Kramen

P.S. Kom på att jag hade visst ett kort jag inte visat tidigare.... gjorde den för ett tag sen...*S*


Today i was at the hospital, just a pre check up due to my pregnancy...my midwife laughed when she saw me....*LOL* I had her during my pregnancy with amir (she is a wonderful person!) First due date is set for 21st of June. (A midsummer child) After that me and my youngest brother met for coffee and just to chat. Had a great time! After that we went together to mums house. My mum then came home with me and amir. I have had such a great day! But no cards...just haven't had the time today...but tomorrow i'm going to have a cardmaking night! I hope you alla are well!
Hugs!
P.S. I saw that i have a card that i haven't posted yet...*LOL* Made it a while ago...


Tänään olin neuvollassa kirjottautumassa sisään...kätilö joka mulla oli amirin raskauden aikana on taas minulla..=) Ja hän naureskeli kun tulin sisään... (hän on aivan ihana ihminen!) Ensi laskettu päivä on sitten 21 kesäkuuta... tulee juhannuslapsi...=) Sen jälkeen kävin kahvilla nuorimman pikkuveljeni kanssa...ja rupateltiin ja oli tosi mukavaa...yhdessä sitten lähdimme äitin luo ja oltiin siellä jonkin aikaa...äiti sitten lähti mukaan meille...=) Oikein ihana päivä ollut, mutta askarrella en ole kerennyt...=) Mutta huomenna meinaan otta askarteluillan! Toiv. kaikki voitte hyvin!
Halit
P.S. Huomasin että mulla on yksi kortti jota en ole vielä näyttänyt...tein sen kyllä aikaa sitten.... mutta jotain näytettävää edes...=)


2 kommentarer:

Courtney sa...

What a fun day! Love the card you found. Family is so nice to have, isn't it?

Articsisters sa...

Fredageftermiddag. Jag tar mig en bloggrunda och kikar efter lite inspiration. Tänkte att jag skulle finna lite tid för pyssel nu i helgen men det är ingen garanti att det blir så. Du äe ju med på min bloggrunda så jag kommer därifrån.


Grönt är skönt så härligt kort.-

Har gjort en kalender – månader med datum – som du kan ladda ner från bloggen:
www.articsisters.blogspot.com

Ha en skön helg
Lisbet