tisdag 19 maj 2009

Mera rosor/ More roses/ lisää ruusuja

Har ni märkt att mina blomster motiv för tillfället är alla rosor...*S* Tycker dom är enkla & eleganta motiv...Passar i stort sett till alla tillfällen oxå. Här har jag använt glitterlim på "bandet" på motivet, som förresten kommer från Motivet..*S* Blir bara ett kort inlägg idag... orkar inte skriva mera...magen spänner sig lite nu, så måste ta o vila lite...=) ha det gott! Kram

Have you noticed that all of my flower motives have been roses lately? I think they are simple & elegant, fits almost any trype of card. Here i have used stickles (glitter glue) on the ribbon around the roses. The motive comes from motivet..*lol* It's a short posting today... i'm a bit tired so i'm off to take a nap... Have a great day! Hugs!

Ootteko huomannu että viime aikoina kaikki kukka leimaikuvani ovat olleet ruusuja? Minusta ne on niin kauniita mutta silti yksinkertaisia... Tässä olen käyttänyt kimmalleliimaa nauhaan joka menee ruusujen ympäri...leimakuva tulee motivetista. lyhyt postaus tänään, sillä olen pikkuisen väsy ja meinaan mennä nokosille pikku miehen kanssa... Voikaa hyvin! Halit!

Ros kort/ Rose card/ Ruusu kortti

14 kommentarer:

Unknown sa...

Ihanat ruusut, juuri kukkaan puhkeamaisillaan. :D

Riina sa...

Ihana kortti! Tykkään itsekin ruusuista. Kunpa osaisin vielä käyttää niitä.

Nilla sa...

Dina kort är helt underbara, Sari. Du har nu fått en ny award av mig, finns på min blog! kram Nilla

Tarja sa...

Aivan ihania ruusukortteja olet tehnyt, todella kauniita! Iloista kevättä :)

myy ja vilijonkka sa...

tosi kaunis kukka kortti! kivasti kimalletta kortissa!

Awirahl sa...

Som alltid vackra kort hos dig.. Hoppas att du och magen mår bra, själv så mår jag bra och magen den växer och lever full buse så ofta den kan.. Men tiden bara springer iväg har mindre än två månader kvar nu och det är ofatbart..

Kram Anna

http://lottafruh.blogg.se sa...

Åh, vilken fin mage du visar upp, härligt att se! Tänk vad fort tiden har gått, bara ett fåtal veckor kvar!
Jättefint kort du har gjort och jag håller med - rosorna passar till allt!
Kram,
Lotta/ FruH

Vicki sa...

Nu är det inte många veckor kvar!! Tycker du det ska bli skönt när bebisen kommer, börjar bli tungt?

Vicki

Maria Roos sa...

Du är så duktig så det är knappt sant!! Det är därför du är överst på min lista.. ;)

Kika gärna in och kolla på mitt kort som jag nu gjort av tröstpriset jag fick.. Som fortfarande inte är ngt tröstpris.. STOR VINST!! ;)

Med all kärlek till dig och din fina mage!

Kram Maria Roos

Anonym sa...

Hej Vännen!

Vilket vackert kort & en underbar bebismage! ;) Vad spännande med bebis, ser att det inte är så lång tid kvar..tack för alla dina gulliiga hälsningar, nu om ngn gång värmer dom x-tra mkt! =)

Ha det gott, kramar Ulrica

mobbe sa...

så snyggt!

Anonym sa...

Så fint med glittret! Det ger en lyxig känsla av blomman!

Kraaaaaaaaam! Sara

Elin sa...

Vackert kort!
Tack för din kommentar på min blogg :)

myy ja vilijonkka sa...

ihastuttavia ruusukortteja olet tehny! trämänkin todella kaunis ja toi mikä odotti minua eilen kun palasin mökiltä iso kiitos ihastuttavasta kortista!