måndag 9 juli 2007

Det skulle ju vara ett hemligt blog godis/ Secret blogcandy/blogi namuja..


Näe... JAG klarar inte av det mera.... jag ska visa upp lite vad som finns i "godispåsen" ni som inte vill se...blunda o scrolla ner...=)Resten får ni se på fredag sen... Det är ju såna ATC pappaer ca 30st olika som finns med, knappar,blommor och en hel del utstansade QK.. lite band o dekorationer...
Men resten jag lovar hålla hemligt tills på fredag.....

I'm sorry...i just CANT handle it... i have to show you something from the candybag...just a little bit.... teh rest you'll see on friday If you don't want to see...close you eyes and scroll down...=) So, as you can see, theres approx 30 diffrent ATC papers,buttons,flowers,quickutz.decorations and more... But with the rest you have to wait...till friday...=)

Anteeksi nytten...mutta mun on pakko saada näyttää edes pikkuisen mitä namupussissa on piilossa... näytän pikku osan...Siis siinä on mukana noin 30 erillaista ATC paperia, nappeja,kukkaisia,quickutz, nauhoja, jne.... loput saatte nähdä sitten perjantaina...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen tack för de fina kommentarerna på min blogg,jag blev alldeles varm i hjärtat:)
Här fanns det mycket fint,min favvo är kortet med den söta draken.Vad är det för märke på draken?
kram o ha en fin vecka,
Helena

Unknown sa...

halloj =) Draken har jag ritat själv. Kan dock skicka en till dig ifall du vill =)

Anonym sa...

Visst är det svårt med hemligheter. En så massa saker ngn lycklig kommer att få. Gillade speciellt kortet med draken. Är du så duktig på att rita? Tack för kommentaren i min blogg. Blev jätteglad.
Ha en fortsatt trevlig vecka/Gunilla