fredag 13 juli 2007

Fredag den 13.../friday the 13 th /Perjantai 13 sta

Idag kommer jag att logga in på random.org och utse en vinnare av blogg godiset..=) Just nu jag ska bara lämna in denna lilla hälsning till er...vinnaren kommer jag att dra runt 12 tiden (hoppas jag är vaken då) alltså dagtid...=) Lycka till Nu ska jag krypa till sängen... syns imorgon då...natti natt

Today i'm gonna log on to random.org and find a winner for the blog candy. I'm just leaving this little message before bedtime... it's almost three in the morning...I will announce the winner around 12 (swedish time) Hopefully i will be awake! Good luck! We'll see you all later...right now, i'm going to crawl to bed...nighty night

Tänään hieman myöhemmin menen random.orgin sivuille, niin saan selväksi voittajan blogi namuista! Kello on nytten kolme...aamulla... Toivottavasti olen hereillä kahdentoista maissa...pistän herätyksen varmuuden vuoksi... =) Onnea nyt teille kaikille! Nähdään myöhemmin...nyt mä kyllä konttaan sänkyyn! hyvää yötä

1 kommentar:

Laura sa...

Hihii! Minäkin olin hereillä taas puoli kolmeen asti.. mutta aina herään jostakin syystä yhdeksältä enkä sen jälkeen enää saa nukuttua. No, hyvä niin :)