tisdag 4 december 2007

kamera på vift/Missing camera/Kadoksissa oleva kamera

min kamaera e borta...skulle ha tagit kort på lite nytt jag ÄNTLIGEN fått ihop och så ett underbart kort jag fått av FLOSSIE...hmmm tror nog minsta tösen ligger bakom försvinnandet...måste vänta tills hon vaknar så jag kan fråga..=) Men jag får återkomma senare!

my camera is gone... i was going to take pictures of some things i FINALLY made... and a picture of a wonderfull card i got from FLOSSIE.... hmmm i belive my youngest daughter is behind the missing camera...*LOL* Have to wait till she wakes up so i can ask... well, i'll be posting pictures later on...=)

kamerani on kadoksissa...epäilen kylläkin että pikku neiti on sen jemmanut jonnekkin... olisin ottanut kuvia korteista jotka vihdoin ja viimein olen saanut valmiiksi ja myös kuvan kortista jonka sain FLOSSIELTA...no täytyy oottaa kunnes neiti herää ja kysellä...=) Kuvia tulee sitten myöhemmin!

2 kommentarer:

Miapuh sa...

Tjoho!

läget? Gjort många julkort? jag håller på för fullt :)
kramis Mia

Anonym sa...

Hoppas du hittar den försvunna kameran snart, skulle va kul att få se lite pyssel ;0)
www.asamia.blogg.se