fredag 11 januari 2008

Halloj alla underbara blogvänner!
Det har varit lite tyst från min sida nu i ett par dagar... har skadat mitt finger så jag kan inte skriva ordentligt...*S* Detta skriver jag med ett hand (o vad det går sakta...)Och jag som hade sån lust att pyssla..men det går ju inte nu då.... men förhoppningsvis kan jag det snart!


Hi there all my wonderfull blogging friends! It's been a bit quiet from me for a few days now...i cut my finger pretty deeply, so i have a hard time typing...*LOL* Just my luck.. I'm typing this with one hand..(and it's going slow!!!)i really wanted to make cards..but can't right now...well later on!!

Moi moi kaikki ihanat blogiystävät! Nytten on ollut hiljaista pari päivää... aukaisin sormeni aika pahasti enkä ole voinnut kirjoittaa tai askarella... nytten naputtelen yhdelle kädellä....(ja menee hitaasti!!) Mun tuuria, olisi niin kova hinku askarrella... mutta en oikein uskalla ottaa saksia käteen juuri nytten!! Mutta pian!

6 kommentarer:

Lorie sa...

Oh, no! I hope you heal quickly!

Anonym sa...

Koita nyt vain saada sormi kuntoon :)

Anonym sa...

Hoppas du snart blir bättre i fingret!
Man känner sig lite "svårarbetad" om man har ont som sagt.

Anonym sa...

Käy hakemassa kukkaset mun blogista

Anonym sa...

Jotain sähläsin... kun ei nimi tullutkaan mukaan, siis ne kukat...

Casa Ottman sa...

Vad har du gjort med fingret?
Kram
Helena