torsdag 3 mars 2011

Angel & a challenge!

God Morgon gott folk!

Är så glad, inatt är första natten att nån av grabbarna inte har väckt mig en spya!! *äckligt,jag vet..förlåt* Så nu verkar båda vara på bättringsväg! Det var verkligen dax oxå!!
Donja (min tös) ville att jag skulle tacka er alla för gratulationerna hon fick igår! Jag vill oxå passa på och tacka er alla! Ni är så underbara!
Idag tänkte jag visa en ask jag altrat till en jaa.. vägdekoration kan man väl säga! Först målade jag den med cracklepaint (ljuslila) * Min äldsta dotter kom till mig när jag höll på att måla och frågade mig; Så mamma, det där, är inte det din favorit crack?! -CRACK?! Svarade jag skrattandes...Ja, sa hon..din crack...Förklarade att det hette cracklepaint...inte crack...*
Fick mig ett gott skratt medans jag pysslade... Ja, sen så har jag en sån liten ängel jag limmat fast i bottnet på hjärtat, ängeln sitter som på "moln". Är så glad att jag beställde flera änglar! *S* Massor med små söta rosor i olika toner av rosa... Ett par vingar som fått glitter på sig...det har även lilla ängeln fått till sina vingar. Seambinding som jag limmade fast inuti och gjorde ett slags hängningssystem av det. En kompis till mig har fått in första flickebarn & frågade ifall jag kunde göra någon slags skyddsängel till henne. Klart jag kan! Kul med en ursäkt att försvinna till pysselrummet ett tag!!
Tänkte visa er en liten bild på Baloo som växer som ogräs! Men fråga mig inte..vad tandkrämen gör i hallen!!?? *såg den nu när jag tog ett foto snabbt..mina grabbar..* *S*
Denna hjärta ska vara med i 2 utmaningar. The Cupcake Craft Challenge där temat enna vecka är Inga fyrkantiga saker! Och en ny utmaningsblog jag hittat via Underbara Faye! Och den heter Just Tracys Crafts Challenge där temat är New begings! Och denna lilla skapelse ska ju hylla ett litet nyfött barn!Så hoppas den passar in!
Sen är denna även med hos Flutter By Wednesday där temat denna vecka öppen, så länge du har en ängel,fjäril eller älva på ditt alster!
Ha en toppen torsdag allihopa! P.S. Undrar ifall nån är intresserad av att få en egen liten ängel av mig, slänger även in lite seambinding oxå!? I så fall har jag en liten utmaning till er! Skapa ett valfritt alster med en ängel på! Lämna kommentar här i denna post med länk till din skapelse, så ska vi utse en vinnare som får en sån här liten sötnos av mig!Låter det bra? Vad väntar du på...gå & skapa nåt!! *S* Jag ger en vecka att skapa nåt... Sen utser vi en vinnare den 10/3!


Good morning peeps!

I'm so happy today! My boys didn't wake me up in the night with vomiting on me! So, hopefully they are on there way to get better! It's about time too... Donja (my DD) Wants to send her thanks yous to you all for the congratulations! mee too btw..=) You all are such wonderful people!
Today i though i'd show you guys a heartbox that i have altered into a wall hanging thingy..*lol* I was in my craftroom painting it with cracklepaint, when my oldest daughter came in and looked what i was up too..Then she asked me..Mum, is that your favorite crack?! - CRACK??!! i asked and started to laugh!! Explained to her what the difference between crack and cracklepaint is...*lol* But i did get a good laugh... The sweet little angel is glued to the bottom, and hopefully it looks like she/he is sleeping on clouds..*lol* Added some glitter (I'm the glitter lady you know...in many ways!!* to the angels wings. Then lots of different shades of pink roses to frame it in. I made a hanger out of some seambinding and added the wings. This is for 2 challenges...fisrt for
The Cupcake Craft Challenge where this weeks theme is to create something, but nthing with a square! And secondly a new challenge blog that i found through wonderful Faye! and that is Just Tracys Crafts Challenge where this months theme is New begings...I do hope this heart fits in there, since it's for a new born baby. My friend had her first baby girl a few days ago, and asked if i could make some kind of protecting angel for her. Ofcourse!! Happy to have a reason to sit in my den...*lol* This also fits the theme at Flutter By Wednesday where it's a open theme, as long as you have a butterfly, fairy or an angel there!
I have another thing to show you guys too...A pic of our new dog...boy does he grow fast!!but don't ask me...what the heck is the toothpaste doing in our hall??!!
I hope you all have a wonderful thursday my dear friends! Would you like one of these sweet angels? Well, then i have a little challenge for you! Create something, with an angel on it! To enter, just leave a comment on this posting with a link to your creation,and the winner will get one of these darlings from me, i'll add some seambinding in there too...! Easy! So, what are you waiting for? Go create! *lol* I'll give you one week and then we will choose a winner on the 10/3!

Huomenta ystävät!

Olen iloinen tänään! Ensimmäinen yö, kun kumpikan pojista ei herättänyt mua oksentamalla!! Näyttää siltä että he ovat parantumassa! Johan olisi aikakin! Niin, Donja lähettää teille kaikille suuret kiitokset onnitteluista! Niin teen minäkin! tee ootte kaikki niin ihania aina!
Ajattelin tänään näyttää teille sydän rasian jonka olen altrannut seinäkoristeeksi. istuin huoneessani maalaamassa sitä cracklepaintillä, kunvanhin tyttäreni tuli sisään ja katselin mitä touhuan. Sitten hän kysäisi...Äiti, onko toi sitä sun lempi crackiä?! - Crackiä?! Vastasin ja nauroin..Selitin neitokaiselle eron cracklepaintillä ja crackillä... No, sainpahan hyvän nauru hetken taas! Niin, sitten liimasin pikku enkelin rasian pohjalle..ajattelin että se näyttää kuin enkeli nukkuisi pilven päällä... Eri vaaleanpunaisia ruusua raamiksi ja seambindingistä sitten ripustus vehje. Hieman kimmaletta siiville sisälle ja ulkopuolelle... Tällä olenkin sitten 2 eri haasteessa mukana...Ensinnäkin The Cupcake Craft Challenge jossa aiheena on Ei minkäänlaista neliskulmaa. ja toiseksi uuteen haaste blogiin jonka löysin Ihanan Fayen sivuilta! jonka nimi on Just Tracys Crafts Challenge joka on kuukausittainen haaste sivu. Siellä aiheena on uudet alut. Ajattelin että kyllähän tämän sinne pitäisi sopia...Sillä ystäväni pyysi minua tekemään jonkinlaisen suojelusenkelin hänen vasta syntyneelle tytölle. Tottakai voin näprätä! Kiva kun on syy miksi mennä askartelemaan...=) Samalla tämä on vielä mukana Flutter By Wednesday Jossa on avoin aihe...kunhan on enkeli,perhonen taikka keiju mukana.. Niin, ajattelin kanssa näyttää kuvan meidän pikku rontista..joka kasvaa hurjaa vauhtia!Niin...älkää kysykö mitä hammastahna tekee hallissa...??!! Oikein mukavaa torstaita kaikille! Niin, haluaistko oman pikku enkelin, laitan hieman seambindingia mukaan kanssa!? Ole mukana pikku haasteessani.. tee jotain missä on enkeli mukana. Jätä kommentti tähän postaukseen ja sitten katsomme kuka voittaa pikku enkelin! Helppoa! Aikaa on viikon verran, Julistan voittajan ensi torstaina 10/3

Skyddsängeln/ Guardian Angel/ Suojelusenkeli







Baloo


Ängeln du kan vinna
The angel you can win
Enkeli jonka voit voittaa

22 kommentarer:

Unknown sa...

Beautiful project, just fab, really pretty to celebrate a new baby it is stunning....Thanks for sharing with us over at Just Tracys New Challenge blog for this months New Beginnings challenge.

Wishing you Good luck! Jo xxx

maiju sa...

Ihana suojelusenkelitaulu. Teidän koiruus on myös ihana ;)

Shelly sa...

Hello Sari! Oh I absolutely love the Guardian Angel you've made for your friend's baby girl, what a really lovely thought! So pretty and unusual! Hugs, Shelly x

Jill sa...

Wow what a fantastic creation! Really beautiful. Thanks for joining us over at Just Tracys this month and hope to see you for next months challenge. Jill

Just Tracys Crafts sa...

Sari,

this is stunning, Really beuatiful thankyou for sharing and joining in with Just Tracys Challenge.

Hugs
Tracyx

Donna sa...

Wow Sari, this is so pretty and how wonderful the wings look...totally stunning...perfect for our 'Anything But Square' challenge at Cupcake this week... Thanks for joining in the fun with us :) Donna x

Claire sa...

WOW What a beautiful creation - stunning! Thanks for joining in with our first challenge at Just Tracy's. Hugs, Claire x

Delphine sa...

Another fantastic project from you, Sari! It is so beautiful! And I love the touches of glitter:-)! Thanks for joining us at Cupcake and good luck! Hugs Delphine xx

**Farrah** sa...

Wow, so stunning!!! What a lovely gift idea for your friend and new baby!
Thanks for joining us at Just Tracy's Craft Challenge!
Farrah

Jodi sa...

What a gorgeous project you have created!! I also love the cute pic of your dog! Thanks for joining us at Flutterby Wednesday!
Hugs
Jodi =)

Nancy sa...

An exquisite project and an absolutely adorable dog...does it get any better? Thank you for flutering with us this week at Flutter By Wednesdays!

Louise sa...

Ljuvligt, bedårande vackert. så fint du har gjort det.
Tack för titten denna gång.
trevlig helg önskar jag er.
Kram louise

myy ja vilijonkka sa...

tosi upee suojelusenkeli! baloo on kyl tosi söpönen! kerkeisköhän viikonloppuna askartelemaan jonkun enkeli jutun!

Audrey Pettit sa...

What an adorable project, Sari! I just love your creative use of that heart box. I know your friend with the new baby is going to be so excited to have this! Really sweet!
And speaking of sweet, that little chewing-up-stools puppy of your might be a little dickens, but he's just as sweet as can be.

Unknown sa...

Absolutelty gorgeous and what a lovely gift for a new baby. Thanks for taking part in the Just Tracy's challenge - hope to see more of your work.

Unknown sa...

Wow - what an unusual and beautiful project. Perfect for new beginnings.

Vintage Milly sa...

Wow this little angel is gorgeous, and Baloo is such a cutie,
take care,
Em.x

Danni sa...

Beautiful creation! Thank you for playing along with my flutter by challenge!

Kristie W. sa...

Oh how pretty!!! Love it :) Thanks for joining us at Flutter By Wednesdays!

Mandy sa...

Such an unusual project,but just stunning so beautiful,a gift to be treasured...Thank you for sharing with us at Just Tracys Challenge...
Mandy x

Anonym sa...

Voi niitä muksuja. Muistatkp kun Donja keroi tarhassa juttuja isästään?

Jen Shults sa...

Beautiful! Thanks for joining us at flutterby!