lördag 18 augusti 2012

Pins,pins,pins

Hej hopp mina vänner!
Kort inlägg nu, lördag morgon brukar vara full fart med grabbarna! Idag har jag en nåldyna till er. Som dom flesta av er vet, kan jag inte sy...inte ens rakt..*S* men jag behövde ha mina dekorationsnålar nånstans, utan att jag fick en massa stickmärken i fingrarna när jag ville hitta en. Gjorde denna "tavelram-nåldyna" utan att sy! *S* Jag tog lite tyg jag hittade i förrådet, klippte till det, la bomull inuti och limmade tyget på ramens baksida med min limpistol. Inga stygn behövdes! Nu kan jag se vilka nålar jag har, vilka jag måste skaffa flera av, och jag behöver inte ge blodprov varje gång jag vill använda nålar på mina alster...*S* Det var allt för denna gång! Ha en underbar helg! Kram


Hello my sweet friends!
A short posting, saturday mornings are a handfull here...*lol* Today i have a hmmm...what should i call it? Framed pincushion? *lol* Most of you know, that i can't sew, not even a straight stich... But i needed some kind of pincusion for my pins...I got tired of getting poked by them everytime i dug in my drawers... So, i took some fabric that i had in our storeroom and cut out a piece, filled it with stuffing, and glued it to the back of the frame with my trusty gluegun. Now i can see all of my pins, what pins i need to stash up and most importanly, i don't have to leave blood everytime i use one! *lol* Well, that's all for now! Have a wonderful crafty day! Hugs and sunshine!

Heippa ihanat ystävät!
Lyhyt postaus tänään, jostain ihmeen syystä lauantai aamut on aika kiireisiä... Minulla on teille neula raami tyyny, kai sitä voi siksi kutsua... Kuten moni teistä tietää, minä en osaa enkä pysty neulomaan, en edes suoraa tikkiä... Mutta arvitsin silti jonkinmoisen paikan koriste neuloilleni. Aina kun niitä etsin niin pistin sormet kipeiksi kun niitä kaivoi laatikoista... Otin hieman kangasta jota läysin varastosta ja täytin sen, sitten liimasin sen raamin takaosaan kiinni. Ei tikin tikkiä! Kuuma liima pistoolini on kyllä hyvä olemassa!! Nytten ne on nätisti näkyvällä, tiedän mitä pitää tilata lisää ja parasta on että ei tartte jättää verikokeita joka kerta! Oiekin rattoisaa viikonloppua!


7 kommentarer:

Vicky sa...

This is awesome sweetie & so very different & unique.

Lotsa hugs Vicky xxx

Catherine sa...

OMG you rock Lady ! What a fantastic frame ! You are so talented Sari ! Have a great week-end Sweetie ! Hugs, blessings and love from Catherine

Mrs A. sa...

Nifty idea. Like your pins too! Hugs Mrs A.

Anonym sa...

great idea! Looks fantastic
Wish you a nice weekend
Elma

Maarit at Violets Corner sa...

Väldigt smart förvaring, jag sticker mig på nålarna också, så jag tar nog efter idén!

Hoppas att ni har en skön helg.

Kramisar
Maarit

Unknown sa...

Coolness Sari, love the talent which shines here lol..xx

Faye sa...

This is a bit different for you in terms of colours and I like it! xx