fredag 19 juli 2013

Simple shabby card


Hej mina goa vänner!
Hoppas att ni alla mår bra! Jag har fortfarande mitt pysselfeber...*S* Helt ärligt, så vill jag inte ha nåt botemedel för det heller! Idag har jag ett CAS kort. Helt utan blommor! Tänk er!
Jag måste erkänna att jag är nöjd med detta kort! Jag har använt dies från spelbinders, en ljuvlig krona, kommer från Panduro, lite band och en pärla. Det är allt! Inga blommor,inga chalk...*S* För första gången är jag med i en CAS utmaning! Crafty Ribbons Challenge Men, jag tror att det blir flera såna här kort! Ha en underbad fredag och ta hand om er! Tack för titten!

Howdy doody my sweet friends!
I hope you all are well! I still have my mojofever! Not that i'm complaining! Today i have a  CAS card! Completly without flowers... I hvae to admit, i'm pleased how this card turned out. I have used dies from spelbinders, a crown,ribbon and one pearl! That's all! This is the first time i'm entering a CAS challenge over at, Crafty Ribbons Challenge but i will defently be makiong more of these cards! Thanks for stopping by and see you soon! Take care, hugs and sunshine.

Heippa ihanat blogit ystävät!
Toivottavasti te kaikki voitte hyvin! Mulla on vieläkin askartelu kuume päällä! No, en minä valita! Tänään mulla on simppeli kortti! Käytin spelbindersin stanssia, kruunun,nauhaa ja yhden helmen. Siinä kaikki! Ensimmäistä kertaa osallistun haasteeseen, Crafty Ribbons Challenge mutta tulen tekemään näitä kortteja useamman, oli niin kiva tehdä! Kiitos kun piipahdit ja oikein rattoisaa perjantaita!






Crafty Ribbons Challenge  Clean and Simple + use ribbon

8 kommentarer:

Catherine sa...

This is such a gorgeous card Sari ! I love the dies you have used and the little crown is so sweet ! Hugs, blessings and love from Catherine

Karli sa...

Oh my word! Gorgeous!! I have to remember to use my Nesties as card bases because they look so stunning. Thanks for the inspiration my friend! Have a great weekend *Ü*

Marianne's Craftroom sa...

Great use of the Nesties, thanks for playing at crafty ribbons. I have a little candy if you would like to hop over x

Kaija sa...

Huippu upee kortti,ihanan näköinen kruunun kera!Itselläni on myös toi sama kruunu ollut jo kauan,en vaan ole sitä vielä mihkään laittanut:)
Hyvää perjantain jatkoa halituksin>3

Merkku sa...

Tämä on ihana, kaunis ja tyylikäs kortti!
Ihanaa viikonloppua Sinulle!

Convehtilan Lauski sa...

Ihana tyylikäs, arvokkaan oloinen kortti. Stanssi on kaunein mitä tiedän :) Aurinkoista ja rentouttavaa viikonloppua!

Unknown sa...

So elegant and stunning idea, thanks for sharing in the crafty ribbons challenge
P x

carol sa...

Fab CAS card, thanks for sharing with us at CRAFTY RIBBONS x carol