tisdag 24 juli 2007

Här kommer 2 kort jag har gjort idag. Min dotter behövde en bokmärke, så knåpade ihop en till henne... Hmm...märker nu hur sent jag lägger in mina inlägg jämt... Måste börja skärpa mig på den fronten... =)

here are 2 cards i made today. My daughter wanted a bookmark, so i made on for her...I just noticed how late always update my blog... i have to get better with that... =)

Tässä on 2 korttia jota tein tänään. Tyttäreni halusi kirjanmerkin, niin väänsin hänelle yhden... Huomasin juuri kuinka myöhään (illalla) pistän tänne kuvia...pitää parantaa itseäni siinä... =)


Stämpel från Magnolia/ Stamp from Magnolia/ Leimaisin Magnolialta



Stämpel från hÄnglar&stÄnglar/ Stamp from hÄnglar&stÄnglar/ Leimaisin hÄnglar&stÄnglar



Bokmärke/ Bookmark/ Kirjamerkki

7 kommentarer:

Debby sa...

Onpa sopoja kortteja.

Lina sa...

Du får hemskt gärna göra ett kort om du vill!

Anonym sa...

Så fina saker du gjort!! Gillar tändsticksaskarna särskilt! Tusen tack för mallen till skorna!!

Kram från Lisa

Anonym sa...

Det kasnke inte ens behöver vara något specielt tema om du vill byta ATC med mig. Bara göra och byta...typ :)

Casa Ottman sa...

Finfina kort som banligt inne hos dig. Jag tror att jag ska göra ett bokmärke till min mamma, såg att hon inte hade nått .
Ha det bara bäst
/Helena

Sollan sa...

Aahh! Vilka snygga kort!! Och bokmärket, vilket gulligt litet "brev" och kuvert du hade på. Så sött!!
Kramen

emilia in Taiwan sa...

Lovely cards and beautiful tag!
The little envelop on tag is sooo cute!