söndag 1 juli 2007

Min pysselplats/My crafting area

Jag tänkte lägga upp några bilder på mitt favorit ställe i hela huset...=) Mitt vrå... Eftersom vi nyligen flyttat till huset så har jag inte hunnit prioritera mitt vrå...men det kommer... vill ha det så mysigt där inne...









Som ni ser så är jag rätt hysad på att hålla rent ytorna...men ni skulle bara se kaoset i mina skåp...LOL mina stämpelförvaring är inte det bästa för tillfället... men jag ska fixa till dom oxå... när man har lite tid över...

As you can see, this is my crafting area, im pretty good keeping it tidy...on thr surface... but you should see the chaos in my draws and shelves....=)
My stamp place isn't the best, but i just have'nt hade the time to organize it yet ( we moved to this house about a month ago) But in time....

Tässä on pari kuvaa mun askartelu paikasta...kuten näette niin pidän sen aika siistinä... mutta älä anna kuvan hujjata... kaappini ja laatikkoni ovat aivan sekaisin...mutta pitäähän sitä olla sekasta jossain...=) Leimasin talletus ei ole parhainta, mutta ajan kanssa sekin järjestyy!

Inga kommentarer: