måndag 4 maj 2009

Scrappiz Skiss

Förra veckan var det ju en ny skiss på scrappiz & det var ulwas/darrlings skiss. Av nån anledning hade jag problem med denna skiss...*S* Hur jag än vred & vände så fick jag inte till det som jag ville... Men så blir det ibland! Men här är resultatet i alla fall! =) Denna skiss sponsaras av Scrap-Ateljen. Var du med oxå, än har du ett par dagar på dig! Ikväll ska jag kolla på hockey en stund...(Finland spelar...)& sen har jag planer på att pyssla lite oxå...


Last friday there was a new sketch at Scrappiz & it was ulwas/darrlings who had made the sketch. For some reason i had trouble with this one...It just wouldn't turn out like i wanteed it to...But, here's the result... This sketch is sponsored by Scrap-Ateljen. Tonight, i'm going to watch hockey... (Finland is playing!!) & after i hope to make a few cards!


Viime perjantaina oli uusi skissi Scrappizella, ja tällä kertaa skissin tekijänä oli ulwas/darrlings. Jostain syystä vaikka mitä koitin niin kaikki meni pieleen... Mutta tässä se kortti nyt sitten on silti... Tämän viikon skissin sponsorina on Scrap-Ateljen.Illalla meinaan kastoa jääkiekkoa (Suomi pelaa...) ja sitten vähän kortin tekoon!

Skissen/ Sketch/ Skissi




Min tolkning/ My card/ Minun korttini

1 kommentar:

Nilla sa...

Du vrider och vrider, och titta vad bra det blev! kram från Nilla