fredag 8 maj 2009

Scrappiz skiss








Då var det fredag och en ny skiss finns på scrappiz bloggen! Denna gång är det SCRAPGALEN som har sponsrat oss tokare & en vinnare får en vinst från SCRAPGALEN!! Var med du oxå! Jag fick ett härligt välfylld paket med papper från Bella Bella, minirosoror,bling,band,knappar,Cs & blommor. Fick ju inte plats med allt på ett kort...så det kommer mera alster med material från SCRAPGALEN! Har ju gjort ett kort tidigare med materialet, som jag visat, men visar upp den oxå här igen. Klicka på rubriken så kommer du till deras hemsida!

Friday... and another new sketch is shown at scrappiz... This time it is SCRAPGALEN that has sponsored us with great stuff! I recieved paper from MME Bella Bella, mini roses,ribbon,buttons,CS & flowers...I couldn't put all of it in one card...*lol* So you'll be seeing more cards made with SCRAPGALENS stuff! I made a card before, using their products, i'll show it again...=)

Perjantai ja nytten onkin uusi skissi scrappizella. Tällä kertaa sponsorina on SCRAPGALEN.He myös sponsoroivat yhden voittajan salaisella palkinnolla! Sain mahtavan Dt paketin heiltä, ihania papereita,kukkia,mini ruusuja,nappeja,nauhaa... En saanut kaikkea yhteen korttiin...joten kortteja tulee lisää näillä papereilla..=) Olen aiemmin tehnyt yhden kortin SCRAPGALENIN lähettämillä tarvikkeilla, näytän senkin kortin uudestaan... Painakaa vain otsikkoa niin pääsette heidän kotisivuille!


Skissen av fnyz/ Sketch made by fnyz/ Skissi fnyz on tehnyt sen



Mitt kort/ My card/ Minun korttini


Mitt Inspirations paket/ My inspiration pakage/ Minun inspiraatio paketti





Kort som jag gjort tidigare med material från SCRAPGALEN
Card that i made before with materials from SCRAPGALEN
Kortti jonka olen tehnyt aikaisemmin SCRAPGALENIN materiaalilla




7 kommentarer:

Lorie sa...

What cute projects! Love the images!

Tesa/Therese sa...

Snyggt, lycka till! Kram

Nilla sa...

Snyggt, soft och elegant! Ha en trevlig helg! kram Nilla

NB sa...

Superfin tolkning av skissen!

Anonym sa...

Åh så fint! Gillar tolkningen av skissen :D

Mjuka toner .... Me like!!!

Önskar dig en go lördag!!

Kramis!

Susanne sa...

Oh vad fint!!

Kram
susanne

Anonym sa...

Hej vännen! åh vad vackert du skapar! Tack för dina styrkekramar, det är väldigt viktigt just nu! =) Sitter här i min elektriska tempursäng (sjukhussäng) he he! =) & surfar runt lite, orkaregentligen inte men "grannen" här i mitt exklusiva dubbelrum lever F:N!!! Så jag är måttligt road!Nog om detta!

Fim din blogg är med ny bakgrund! Här har du tjejen som noterar altt! ;)

Hoppas iaf att du har en mysig fortsatt helg, kramar