tisdag 24 maj 2011

Another book...again....

Hej alla goingar!

Hur mår ni denna blåsiga dag? Här hemma är det full fart...Grabbarna gör sitt yttersta för att hålla mig alert & igång...*suck & S*
Ibland vet jag inte ifall jag ska skratta eller gråta... Nån som känner igen sig?
Igår natt när jag äntligen lyckades få grabbarna att somna tog jag lite "mig" tid i pysselrummet... Fick nån släng av skapande...Hann med flera alster, men inget jag kan visa ännu... Men, det jag kan visa är boken som vart klar. Ännu en bok..suckar ni väl snart...*S* Här har jag återigen målat, fast denna gång ville jag prova med cracklepaint istället för akrylfärg... Tror att akrylfärg är det bästa valet, då CK får papprerna att korva sig en aning... Men, man måste ju prova, annars vet man inte!
Sen har jag använt textstämpeln från Vilda Stamps..Älskar deras textstämplar! Fåglar igen, äggskal som ska likna ett bo...samt om ni kollar noga, ser 3 små fåglar (Websters pages) Dom ska föreställa mig, och mina bröder...*S* Denna bok ska min mamma få i morsdags present...Hon älskar böcker, blått och blommor...Blommor...där har jag gått hej vilt igen med...*S* En hel del chalk och diverse saker finns med...en hel del att titta på...Lite spetsband, ett gammalt fotoram mm.... Bilderna är inte dom bästa, men nu kommer jag inte på vart jag la minneskortet...Så dessa bilder får duga tills jag hittar den igen... Är med i Polka Doodles där veckans tema är : Anything but a card. Det passar ju mig utmärkt nu när jag har min alter period.... *S* Japp, det var väl allt för idag! Tusen tack för alla goa kommentarer som ni lämnat efter er!! Blir så glad!! Kramelikram!


Hello sweeties!!
How are you doing on this windy day? Atleast here in Sweden it is... At our house...it's the usual chaos..My boys are keeping me on my toes all the time... Sometimes, i don't know if i should laugh or cry... Anyone have the same feelings??!! Last night, when i finally got them both to sleep, i took some "me" time... I had a blast and got several of my DT stuff ready, so i can't show them yet...But i do have another book for you guys... I can almost hear you sighing...another book...again!!?? *lol*
Well, with this one, i painted it with cracklepaint, not my usual akrylic paint... But the acrylic paint is the better option...since CP makes the pages a little more stiff...But you don't know unless you try... =) Lots of chalk,glue, birds..again... and if you look cloesly, you can see 3 small birds (Websters pages) they are me, and my brothers..*lol* I changed my mind, and i'm going to give this to my mum on mothersday (this sunday) the eggshell is supposed to look like a little nest...*lol* Lots of flowers... you know me and my love of flowers..*lol* No, my mum, she loves books, blue and flowers, si i thought this is a perfect gift for her. The other book, i gave that to my MIL, and the pink one, that's on our dinningroom table... Oh, yes...on to the book... You can find lace, an old photoframe, etc... The sentiment is one of my favorites, from Vilda Stamps...Amor Vincit Omnia.... I'm entering the
Polka Doodles challenges with this book, since there theme this week is Anything but a card! Suits me perfectly...since i have my altering period on...=) Well, i guess thats all for today! Promise i'll have a card for you guys tomorrow, and on thursday too...=) Btw, thank you so much for all your kind comments! They really keep me going on!! And a BIG welcome to my new followers!!!
See you tomorrow! Hugs & Sunshine!


Moikka ihanuudet!

Kuinkas voitte tänä tuulisena päivänä? Ainaski meillä tuuli on tosi vahva tänään... Meillä kotona on sama hullunmylly kuin aina..Pojat pitää minut varpaillaan koko ajan... En oikien tiedä jos nauraisin vai itkisin välillä...Onko tuttuja tunteita? Eilen kun sain pikku miehet vihdoin ja viimein nukahtamaan, niin päätin ottaa "minä" aikaa... Sain askarteluvimman, ja sain aika lailla DT hommia valmiiksi etukäteen...Mutta niitähän en voi vielä näyttää... Mutta on mulla kirja teille taas... Melkein kuulen huokaisut...Kirja..TAAS!! =)
Tämän kirjan maalasin crackle paintilla, enkä tavallisella akryylimaalilla, kuten tavallisesti teen.. Mutta huomasin sen että akryylimaali on parempi vaihtoehto..Sillä sivut pysyy sileämpänä sillä..Mutta eihän sitä tiedä ellei kokeile...=)
Aika lailla chalkkia, kukkia, niitähän minä rakastan! Ja taas lintusia...Jos katotte tarkkaan niin näätte kolme pientä lintusta (Websters pagelta) Ne on minä, ja kaksi veljeäni..Ajattelin etä annan tämän äitilleni äitienpäiväksi...(Se on nytten sunnuntaina) Sitten on myös kananmunan kuori mukana..Se on olevinaan pesä... Hieman pitsiä,kukkia,vanha valokuvaraami jne... Tekstileima on Vilda Stampsista...Amor Vincit Omina...Tämä kirjahan sopii mainiosti äitille, sillä hän rakastaa kirjoja,sinistä ja kukkia...=) Tällä sitten osallistun
Polka Doodles haasteeseen jossa aiheena on Mitä vaan mutta ei korttia. Sehän sopii mulle vallan mainiosti..sillä mulla on tämä altraus kausi päällä... Mutta lupaan että huomenna ja ylihuomenna blogille ilmestyy kortteja...=) Siinäpä se... Niin, suuren suuri kiitos ihanista kommenteista! Ne antaa aina lisä voimia!! Suuret halit kaikille!


Altered Book & Details







13 kommentarer:

Donna sa...

Another absolute beauty Sari, I love the way you arrange the flowers and your beautiful distressing...so elegant sweetie :) Donna x

AN sa...

voi että tämäkin on ihana--ja äidillesi just sopiva-kolme lintua-kolme lasta--

Lotta sa...

Jisses...vilka böcker du har gjort den sista tiden!! Vilken underbar ide....dom är bara såå himla läckra. Vilken kul grej att få. Får ta mig till bibblan nästa gång som säljer böcker för några kr...för detta vill jag testa nångång. Tack för inspirationen och all ögongodis :)

Håller tummarna på att du blir cancerfri nu.....
Kram

Audrey sa...

What a gorgeous project! Thanks for joining us at Polka Doodles.

Lorie sa...

Goodness Sari! This is just beautiful!

Maaret sa...

Sari, toivottavasti kuulet todellakin huokaisut, mutta se tulee vain siitä, että kirjasi on kertakaikkiaan henkeäsalpaavan kaunis. Äitisi on varmasti todella onnellinen tämän ihanuuden saadessaan!

Mervi sa...

Aivan ihana kirja, Sari,
olet niin taiteilija;-))m

Tracey sa...

Wow! This is stunning Sari :)
Hugs
Tracey
x

Audrey Pettit sa...

Wow! Do you ever rock the altered books, Sari! This is stunning! Love the lovebirds. :)

Saskia sa...

Gorgeous work!! Thanks for joining us at Polka Doodles and good luck!

Greetings, Saskia :)

Vintage Milly sa...

Oh wow Sari, this is amazing, I absolutely adore it, thanks for joining in with our challenge at Polkadoodles this week, lots of hugz,
Em.x

FauxPainter - Dee Paramour sa...

Gorgeous project. Thanks for taking part in the Polka Doodles challenge.

Viipula sa...

Tämä on niin kaunis, jestas sentään! Ihanat koristeet!