fredag 6 augusti 2010

Inspire....

Idag är det fredag! =) En härlig helg framför!! Hur har ni haft det? Jag tänkte att jag skulle visa en CD bok jag gjort med m in BIA. Boken ät faktiskt till mig...Tänkte skriva positiva saker om min cancer i den, lite tankar osv... Jag har ca 10 gamla Cd skivor som jag lagt papper på, på båda sidorna, chalkat kanterna på in & utsidan. Utsidan har jag dekorerat med cutouts, som jag rivit kanterna på, lite blommor,pärlor,fjäril & div.dekorationer. Lite falska stygn runt kanterna & klart. Denna skapelse *S* Är med i följande utmaningar:
- Cupcake Craft Challenge: Distressing
- Paper Sundaes: Stitching

Tack för titten & kommentarer, dom är alltid så trevliga! =)
Jo, jag har fått några mail om mitt nya "kortställ" händerna som håller i en fågel. Visst är den söt! Jag fick den i present av min goda vän, vars mamma har en nätbutik med underbara saker...=) Kika in! Länk till den finns i min sidebar!

Today it's friday! =) A wonderfull weekend ahead! How are you guys doing? I thought i'd show a CD book i made with my BIA. Actually, i made this for me... I thought i'd write postitiv stuff about my cancer & thoughts in it... I used 10 old CD,s that i covered both sides with patterned papers, chalked the edges inside & out. The cover i have decorated simply with a vintage style cutout, some pearls, a butterfly, roses & distressed the edges on the cutout. Some faux stiching around, and done! This creation is for the following challenges:
- Cupcake Craft Challenges: Distressing
- Paper Sundaes: Stitching
Thanks for looking & thanks for all of your wonderfull comments!

I have recieved a few mails regarding my new "cardholder" The hands holding a little bird...Isn't it just soo cute!! My dear friend gave it to me as a gift, and it's actually from her mothers webshop. If you want, go check it out! There's a link on my sidebar to her shop.Have a great friday!

Perjantai!! Ihana viikonloppu edessä! Kuinkas voitte? Ajattelin näyttää teille tänään CD levyistä tehdyn vihkosen/kirjan jonka tein BIA:llani. Ajattelin pitää tämän itse, ja kirjoitella positiivisiä ajatuksia syövästäni, ja muita pikku ajatuksia...=) Tässä on 10 levyä, jokainen on molemmin puolin päällystetty paperilla, reunat chalkattu sekä sisää että ulkoa.Kannen olen koristellut cutoutsilla, jonka reunat on revitty, ruusuja ja muutama helmi, perhonen ja piirsin sitten vielä tikkejä reunoille... =) Ja valmis... Tämä osallistuu seuraaviin haasteisiin.
- Cupcake Craft Challenge:Distressing
- Paper Sundae: Stitching
Kiitos käynnistäsi, ja kiitos ihanista kommenteista!
Niin, olen saanut pari s.postia uudesta "kortti telineestäni" käsistä jotka pitävät pikku lintusta...Eikö oo söpö?! Sain sen ystävältäni, jonka äidillä on nettikauppa, jossa juuri niitä on..Käy kurkkaamassa...Linkki on tossa sivussa sinne! =)


****Book of inspiration****




****Insidan, Indise, Sisäpuoli***



****Närbilder på dekorationer, Closeups on the dekos, Lähikuvia koristeista****



**** Händerna med fågel, Hands with a bird, Kädet jossa on lintu****

6 kommentarer:

papertrails leaver sa...

what a gorgeous mini album! Love that vintage image on the front mixed with flowers!

Petra/Paradise sa...

VIlken underbart fint litet album!
Det är lätt att glömma sin stackars Biamaskin.
Jag borde damma av den och försöka göra något kreativt med den ;)

Jag blev så kär i din fågelholk!!
Underbart fin!! <3

Må gott nu gumman och trevlig helg.

KRAM Petra

Alica sa...

wonderful little book! great papers and good job on stitching!
Thanks for joining us at Paper Sundaes this week!

Christine sa...

What a great little book, so pretty! Love the vintage feel! Thanks for joining us at Paper Sundaes this week!

Victoria sa...

such a pretty book, love the flowers and pearls

Thanks so much for joining in with our distressing challenge this week at Cupcake
Hugs
Victoria
x

Faye sa...

Wow, this is gorgeous. Thank you for playing at Cupcake. x