fredag 6 februari 2009

En snabb kort/ A quick card/ Nopea kortti

Jag fick lite bråttom igår att sätta ihop ett kort...hade hela 10 minuter på mig! *S* Min dotters bästis som bor hos oss för tillfället (pga renovering i deras lägenhet) frågade om jag kunde göra ett kort till hennes mamma. När man har bråttom, då är dessa jumbo blommor perfekta att använda! ( Jag har köpt mina från LANDSTOKEN) Jag har fått en del frågor om mallarna i min blogg, om man får kopiera och använda dom...Det är klart! Därför lägger upp dom, så många andra kan ha glädje av dom! Ha en underbar fredag!

I was in a hurry to make a card yesterday..i had a hole 10 minutes to get it done... *lol* My daughters best friend hwo is staying with us (due to renovations a her apartment) wanted me to make a card for her mothers birthday...=) If you are in a hurry, these big flowers come in handy!( I bought mine from LANDSTOKEN) I have recieved some questions about the templates i have on blog, if it's okey to copy them...OFCOURSE!! Thats why i post them, so many more can have use of them!I hope you all have a wonderful friday!

Minulla oli tosi kiire saada kortti valmiiksi eilen! Aikaa oli noin 10 minuuttia...=) Tyttäreni ystävä joka asuu meillä nytten (heidän asuntoa remontoidaan) kysyi jos voisin tehdä kortin hänen äidille... Kun on kiirre, niin nämä ISOT kukat ovat käteviä! (Olen ostanut minun kukkaset LANDSTOKENILTA) Niin, olen saanut kysymyksiä jos malleja joita olen laittanut blogiini saa käyttää...TOTTAKAI!!! Sen takia laitan niitä esille että moni muukin saisi niistä iloa!


1 kommentar:

Unknown sa...

Mukavan näköinen kortti. :D