tisdag 24 februari 2009

Strul med gmail/ Problems with gmail/ ongelmia gmailin kanssa

Av nån anledning har problem med mitt gmail... Jag kan inte skicka eller läsa mailen... Så vill du nå mig...kan du göra det via hotmail istället mehdi3001@hotmail.com är adressen.

For some reason i have problems with my gmail... i can't read or send any mails... If you need to get in touch with me..please use my hotmail... mehdi3001@hotmail.com

Jostain systä minulla on ongelmia gmailin kanssa...En voi lukea enkä lähettää sähköpostia. Mutta jos haluat saada minut kiinni, voit lähettää s.postia tähän ositteeseen mehdi3001@hotmail.com

2 kommentarer:

Unknown sa...

no höh!
Minulla kyllä toimii gmail ihan ok, paitsi se chatti ei toimi mutta muuten pääsen lukemaan postini ja lähettämään postia.

Toivottavasti se tulee sinulla pian toimivaksi.

Anonym sa...

vad duktig du är på att altra... själv har jag inte vågat mig på't ännu... :-( - men d kommer'la...