söndag 1 februari 2009

Scrappiz Skiss Challenge

Idag tänkte jag att jag lägger upp kortet jag gjort till SCRAPPIZ SKISS UTMANINGEN.Denna gång är det THEBS som har gjort skissen. Länk till hennes sisda hittar ni i sidan på min blog. Vinnaren i utmaningen får ett fint pris från HOBBY HUSET denna gång! Va med ni oxå! Är du inte medlem på scrappiz, tar det bara ett par minuter att fixa & så är man igång! Underbar forum med så trevligt folk! Själv har jag varit medlem där i ett par år... Massvis med nyttiga tips, erbjudande , tävlingar mm.
Ja, nu ska jag inte babla mera...känns som om jag håller på o få ordentligt huvudvärk... Ha en toppen söndag alla! Imorgon går tiden ut för att med i min utmaning om att göra ett kort helt utan stämplar! Lite tid har ni kvar! Drar en vinnare imorgon kl: 20:00

I thought i'd show you the card i made for SCRAPPIZ SKETCH CHALLENGE. This week it's THEBS who has made the sketch! There's a link to her blog, on the side of my blog. Check it out! It's a short posting today...feels like my head is about to explode... so have a great day! BTW Tomorrow is the last day to participate in my challenge, to create a card without stamps! I will draw a winner tomorrow Monday at eight o'clock Swedish time.

Ajattelin että tänään näytän pikkuisen inspiraatiota SCRAPPIZ SKISS HAASTEESEEN. Tällä kertaa mallin tekijänä ob THEBS. Linkki hänen sivuille on tuossa blogini sivussa. Voittaja tällä kertaa saa upean palkinnon HOBBY HUSETISTÄ! Jos vain haluatte, niin menkää ihmeessä ja rekistöryitte scrappizelle. Itse olen ollut siinä foruumissa pari vuotta. Sisältää erittäin hyödyllisiä vinkkejä, uutuuksia, myynti ilmoituksia (Aika paljon hänglareita myynnissä silloin tällöin) Erillaisia kilpailuja , tarjouksia nettikaupoista, tietoja tulevista messuista jne...Ja hirmu kivaa porukkaa! Ei, nytten on pakko lopettaa sillä tuntuu että on mikreeni tulossa... Oikein mukavaa sunnntaita teille kaikille! Niin vielä on pikkuisen aikaa ottaa osaa haasteeseni..tehdä kortti ilman leimaisimia! Arvon voittajan huomenna kello kahdeksan ruotsin aikaa!




3 kommentarer:

Lorie sa...

So cute Sari! Love the bear! Hope you feel better soon!

myy ja vilijonkka sa...

toi helmilanka juttu on hieno idea! naölle kehyksissä on upea! hieno kokonaisuus!

mueppi sa...

Wunderschöne Karte!
Liebe Grüße
Gisela