fredag 27 februari 2009

Städat!/ All cleaned up! Siivottu!!!

Nu har jag röjt pysselrummet..Och det behövdes verkligen!! *S* Och kan säga att det var en person som gissade nästan helt rätt... Men en minuts marginal!!! Ärligt talat, jag trodde själv att det skulle ta mycket längre tid!!! Har dock inte hunnit pyssla nåt nu... Sen har lilla Amir blivit sjuk...han har fått feber & är förkyld...
Slut tiden blev 2h 14 min. Och den vinnande gissningen blev 2h 13 min. Jag ska ta lite bilder och lägga upp resultatet av min storstädning! Så det kommer ikväll, lite senare...när Amir har bestämt sig för att sova & släppa mamma...=) Ha en underbar helg alla!

I have finally cleaned my craftingroom...and boy...did it need it! *lol* i can tell you this.. there was one person who guessed the time with a minutes diffrense! Honestly... I thought it would take much longer to clean that mess up! I'm going to take some pics of how it looks now...will be posting them later on tonight...when Amir finally sleeps..and lets go of mummy for a longer period than a few minutes.. Poor guy has caught a cold... I hope you all have a wonderful weekend!Oh, and the winning time was 2h 13 mins. It took me 2h and 14 minutes to clean it up!

Sainpas vihdoin ja viimein siivottua huoneeni! Ja yksi teistä arvasi ajan ihan vain minuutin väärydellä!! Luulin kyllä itse että se olisi vienyt paljon kauemmin mitä se teki nytten... otan hieman kuvia nytten kun se on siisti...=) laitan ne esille vähän myöhemmin tänään...kunhan pikku mies sipahtaa ja päästä irti äidin kauemmin kuin pari minuuttia! Reppana on saannut flunssankin... Oikein mukavaa viikonloppua! Niin..voittava aika ol1 2h 13 min. Minulla vei 2h ja 14min siivota huone!

Vinnaren:
Winner:
Voíttaja:






AWIRAHL!!!! Maila mig din adress på mehdi3001@hotmail.com (då min gmail strular vidare...)

1 kommentar:

Awirahl sa...

Så kul... Gissade hejvilt när jag la in min gissning på 2h 13min..
Ska genast skick min adress till din mail..

Kram Anna