tisdag 11 september 2007

Jag har städat.../I've cleaned/ Sain siivottua

Ja, som ni såg i mitt tidigare inlägg idag så har jag haft lite kaos med mina band...men tack vare sollans utmaning, där jag var tvungen att använda band och spets så fick jag för mig att hitta på en annan lösning än glasburken där jag fastnade med handen...*S* Så, spikade några spikar i väggen, tog lite band o virade mellan dom o vips så har jag kanon bra förvaring till mina band! O bästa med det e att nu kan jag se vad jag har! Det ena ledde till det andra och började städa och omorganisera i min lilla rum...så här vart slutresultatet...blev nöjd själv! =)
Ja, sen blev jag taggad av mariah och minna... man skulle berätta vad man har på sig (just nu i skrivande stund) Ja, jag har en svart kjol, vit tröja och underkläderna..=) Sen skulle man tagga 5 personer till...Så nu utmanar jag SOLLAN,MIAPUH,FLOSSIE,LAURA och CHRUSS!!!!


As you can see from my earlier post that i have had a bit of chaos with my ribbons...=) Actually, thanks to Sollan and her challenge ( i had to use ribbons and lace) I made up my mind to get a better storage for my ribbon and lace... and came up with this... hammered 2 nails, took som ribbon and hung the rest of ribbon on it...Much better! Now i can see what i got..*LOL* And from one thing to another...i started to clean and reorganize my little room... and i'm saticified with it..=) Oh, almost forgot, i was tagged by both minna and mariah.. This is what you do...Just tell what you are wearing right now! ok, i'm wearing a black skirt, white shirt and undies...*LOL* And i have to tag 5 more...so SOLLAN,MIAPUH,FLOSSIE,LAURA and CHRUSS...your tagged!

Kuten voitte lukea aiemmasta postistani niin mulla on ollut hieman ongelmia nauhojeni kanssa... Oikeastaan sollani sai minut fiksaamaan ne...tein korttia hänen haasteeseen kun en löytänyt nauhojani... ajattelin että pakko on löytää toinen säilytys niille kuin se mikä minulla oli...(lasipurkissa, johon käteni aina jäi jumiin). Pistin pari naulaa seinään ja nauha väliin, siihen sitten ripustin nauhani...=) Nyt ainakin näkee mitä on =) Niin, siitä sitten rupesin jatkamaan siivoustani ja järjestämään pikku huonettani uudelleen... Täytyy sanoa että olen itse tyytyväinen nyt! Niin, mariah ja minna on haastanut minut... " Kerro mitä sinulla on päällä juuri nytten ! No minulla on musta hame ja valkoinen paita..ja alusvaatteet...sitten piti löytää 5 uutta jolle tämän laittaa... Pistän sen eteenpäin SOLLAN,MIAPUH,FLOSSIE,LAURA ja CHRUSSILLE!







10 kommentarer:

Tussemaja sa...

Tack för besöket hos mig! Vi gör så gott vi kan med Pysselrens. Det går framåt om än lite långsamt.

Tussemaja sa...

Skulle ju ha skrivit att du fått till banden/garnerna smart!

Miapuh sa...

Tjenare!
Oh ja klart du får länka :) :))
Wow vad snyggt ditt kort blev, mitt kommer upp i morgon ,var på sjukan i dag så jag hann inte klart det helt..
Händer annars? något skoj?
Nu skall jag svara på din utmaning hihi
kramis MP

Sollan sa...

Vad bra det blev med banden. Skitsmart ju!!!Tyvärr så funkar inte just den lösningen hos mig, annars hade jag tagit efter direkt!
Det är ju kul att det ena leder till något annat i positiv bemärkelse. ;P
Kraam!

Alhambra Club sa...

What a great idea, your area is so organized.

Anonym sa...

Vilken smart idé du fick, nu syns alla fina banden. Kul att städa lite och omorganisera...sånt gör att man får ännu mer inspiration att skapa sen.
Tack för titten inne hos mig med ;0)
www.asamia.blogg.se

Anonym sa...

hurjasti nauhoja:) kauniinvärisiäkin ovat! ihan kätsä systeemi laittaa noin, mulla on laatikoissa tuhannen solmulla..

Anonym sa...

Nauhavarastosi on kuin kaunis sateenkaari, jonka juurelta löytyy aarre!
ritu.se

Anonym sa...

Voi että, mitä kaikkea ihanaa sinulta löytyy. Nauhoja ja papereita toooodella paljon :)

emilia in Taiwan sa...

wow! you color up your crafty space!!