tisdag 11 september 2007

ooops....




hmm... en bild säger mer än 1000 ord...tycker jag i alla fall... Jag höll på med utmaningen till Sollans...kom på att jag måste ju ha band och spets...och min förvaring för dom är inte det bästa...har dom i en stooor genomskinlig burk...men tröttnade på att gräva fram...så hällde allt på bordet...Detta får jag nu städa och lägga nån annanstans.... alltid samma sak när jag ska använda band... ni få se resultatet lite senare idag, men vad som helst är bättre än att behöva lägga allt på bordet... =) ( märker ni hur jag alltid börjar med nåt och sen slutar det med att gör nånting HELT annat!)


A picture says more 1000 words...atleast i think so... I was trying to create a card for sollans challenge...and i needed some lace and ribbon...Well my storagesystem for that isn't the best...I keep all of it i a laaaarge glasjar... Ofcourse the ribbon i need is almost always on the bottom... got tiered of trying to get it out (and having my hand stuck in the jar) so i put it all on my table...nice??!! Well, im figuring out an alterative storage for it...you will see the result later. (notice how i always end up doing something else then i started with?!)


Kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa.... Ainakin minun mielestä..=) Niin, olin nypertelemässä korttia sollanin haasteeseen, kun huomasin että tartten nauhaa ja pitsiä...(säilytän nauhani ja pitsit isooossa lasipurkissa ( ja jostain syystä, aina se nauha tai pitsi jonka haluan on pohjalla... väsyin tähän kaivamiseen ( ja käteni in usein jäänyt lasipurkkiin kiini...)joten kaasoin kaikki pöydälleni...nytten sitten suunnittelen uutta paikkaa... Huomaatteko miten aina käy näin? Jos aloitan jotain niin lopussa touhuan ihan jotain muuta?! Niin pistän sitten kuvia kun olen valmiiksi nauhojeni kanssa taistellut!

5 kommentarer:

Anonym sa...

fula kort du i bloggen igen...skaffa dig fantasi!!!!

Stina sa...

Tack, snälla.
Kramis

joggemia sa...

Skönt att se att det finns fler som har kaos bland sina saker :D! Tack för tipset om bloggen!

Kram Mia

stina sa...

Hejsan! Kul att du hittat till mig så hittade jag ju till dig! Den där bandröran ser ut som hemma hos mig! Jag brukar duktigt linda upp mina på bombiner (heter det så? )Sen så är det fint typ en kvart! Kram Stina

Sollan sa...

Ha, ha, ja, jag har lika illa med mina band. Måste försöka hitta på nån bra förvaring av dem.