tisdag 18 september 2007

Utmaning till er!/ a challenge for you/ Haaste teille!

Japp...jag har ju gjort massor av små bebis skor av papper som ni kanske har sett på bloggen...Så nu vill jag se eran tolkningar! Lägger upp mallen på dom som det är bara att spara den på eran datorer... =) Lägger upp en gammal bild på ett par av mina skor jag har gjort... Dom passar perfekt till dopkort, eller grattis till nya bebisen...eller bara för att! Så nu ska ni gå o klippa papper! Skulle vara jätte kul och se eran tolkningar av dom! så nu har jag utmanad er!

Well... as you know, i have been folding baby shoes out of paper... Now i would like to see what you can come up with! I'm posting the baby shoe template, just save in your computer and print out.I'm also posting a picture of shoes that i made a while ago... These tiny baby shoes go great with a baptism card, or as congrats on your new baby or just as they are! I really want to see what you come up with! So, i'm challenging you!!

No niin, kuten teistä moni varmaan tietää niin rakastan tehdä pikku vauvan kenkiä paperista. Ajattelin nytten haastaa teidät kaikki ja pyytää että teette vauvan kenkiä! Laitan mallin mukaan, se on vain säästää tietokoneelle ja printtaa ulos! Olisi tosi kiva nähdä minkälaisia kenkiä te väännätte!! Niin...nytten olen haastanut teidät!!



7 kommentarer:

Sollan sa...

Ha, ha, vad roligt!! När jag höll på att städa bland alla mina mallar, så hittade jag just mallen och tänkte att jag skulle ta och göra ett par skor. Nu får jag en anledning också. Förresten, vet du vad bokmärke heter på engelska?? (Inte den man har i boken).
Kramen

Casa Ottman sa...

Askar finns i shopen nu :)
Fina skor o sött bubbekort :)
Kram
Helena

Natasha Burns sa...

Thanks Sari! I'll be having a try at this for sure!!! Do we enlarge the pattern a little?

mum-on-the-run sa...

Love the shoes, so cute!!

Sally sa...

thanks for your lovely comment, i love your cards they are really sweet, )my apologies for the lack of sweedish)

take care

sally xx

Ila sa...

I love this fabulous card!! and the baby shoes are So Adorable!!!

Anonym sa...

Hei!
Nuo kengät ovat ihanat. Täytyy kokeilla, kunhan vain kerkiää.