lördag 29 september 2007

Vinnarna/Winners/ Voittajat!

Så, ja..har haft fullt upp idag med middagsgäster och matlagning! Men tro inte att jag glömt bort er!!! =)
Här är vinnarna av bloggodiset!!
1. MIAPUH! Stora paketet
2.DILORF! hÄngel stämpel
3.LEHTIPOLLO!hÄngel stämpel
Maila mig eran adresser så postar jag vinsterna på måndag! Tack för att ni var med!! =)
Ja, juste, glömde ju att mina båda flickor har gjort kort till Victoria oxå...så lägger in bilder på dom med =)

So, today i have been busy with dinnerguests and cooking... But don't think i forgot about the blogcandy! =) And here are the winners!
1. MIAPUH! The big candy
2.DILORF!Stamp
3.LEHTIPOLLO!Stamp
Mail me your adresses so i will post your winnings on monday! Thank you for beeing part of this!
My 2 daughters made cards for Victoria too, here are the cards they made =)

No niin, tänään on ollut kiire ruuan laitossa ja vieraitten kanssa... =) Mutta en ole unohtanut että tänään piti julkaista voittajat! Ja voittajat ovat....
1. MIAPUH! Iso blogi namu
2.DILORF! hÄnglar leimaisin
3.LEHTIPOLLO!hÄnglar leimaisin
Mailaa mulle osoitteenne niin pistän postia tulemaan maanantaina! Niin, mollemmat neitokaiset ovat tehneet omat korttinsa myös Victorialle, tässä myös niistä kuvat!


Random.org


Donjas kort/Donjas card/ Donjan kortti


Janitas kort/ Janitas card/ Janitan kortti

16 kommentarer:

Debby sa...

kivat kortit

Anonym sa...

Tack!! :)

Anonym sa...

Onpas ihania kortteja, kyllä siellä suuren rapakon toisellaa puolella ollaan tyytyväisiä!

Miapuh sa...

WOW UNDERBART :)
Har du kvar min adress?
Hurra så skoj det behövdes verkligen, allt väl i dag?
kramis Mia

Courtney sa...

What beautiful cards!!! Your children are very talented!

Alhambra Club sa...

Congratulations to the winners and what talented children you have.

Ila sa...

Congrats to the winners! The childrens cards are lovely..they are both very talented!

Anonym sa...

Kiitos! Onpas tytöt tehneet hienot kortit - eivät ole omenat kauas puusta pudonneet :)

Lisbet sa...

Hallo!
Är på en inspirationsturné. Blir ibland så less på mitt eget sätt att sätta ihop LO´s så jag behöver mera input. Så jag har sugit in färg, form och design hos dig en stund.

Ha det bäst

Miapuh sa...

Tjenare
Läget?
Var på kurs i går, färläggning himla käckt. Har precis skurit till lite cardstock så nu skall de göras några kort :D
Allt bra med er?
kramis

Latisha sa...

what cute cards your girls made.

emilia in Taiwan sa...

the house mouses are super cute!

Miapuh sa...

Tjoho!
läget?
har visst post att hämta så vi får se vad de är senare i dag.
Var på sjukan igår gick.. äsch mailar sen
kramis

Anonym sa...

Eftersom jag inte litar på posten alls numer, så måste jag få fråga om du skickat stämpeln till mig? Jag har inte fått någon iaf...

Miapuh sa...

Tjoho!
hur mår du?
Hittar inte din mailadress, min mail banga ur helt så den försvann..
Ingen post anlänt hit iaf, men posten är ju som den är ibland.
Kramis o hör av dig

Anonym sa...

Donjas kort var finast , stolt över min lillasyster :) , vart inte nöjd med mitt kort .. :P menmen .. jag utveckar mej ..