onsdag 4 mars 2009

CBCC & Award

Var över till Courtney's blogg och hittade en rolig utmaning...nånstans på kortet skulle man använda en rosett... Så här vart mitt kort. Dom små charmsen som hänger på kortet i form av en blomma och blad har jag beställt från MADEBYROZ. Hon har så många fina charms mm i sin lilla butik! Hon har även Hello Kitty charms! =) Sen har jag fått en award av RIITULI från Finland! Tusen tack för den! Jag ger den vidare till er alla underbara människor som läser min blogg! Jag har ju inte bloggat på ett par dagar..pga kräksjukan...fy farao.. jag har träningsvärk i muskler jag inte ens visste att jag hade!! *S*

I was over at Courtney's blog and saw that she has a great challenge! To use a bow somewhere on your card... This is what i came up with. The little charms that hang there are from MADEBYROZ...she has some great selections of charms! And i have recieved an award from RIITULI from Finland! Thank you so much!! And i'm passing it to all of you hwo read my blog! I haven't been able to blog in a few days... i have had the terrible stomache flue....Now after, i'm so sore in muscles that i didn't even know that i had!!...*lol*


Olin Courtneyn sivuilla ja löysin kivan haasteen...käytä rusettia jossain kortissasi...Ja tämmöinen siitä sitten tulikin. Noi pikku charmsit/koristeet joita käytin olen tilannut MADEBYROZilta. Hänellä on ihana valikoima charmseja...jopa hello kittyäkin! Niin..ja sitten sain ihanan tunnustuksen RIITULILTA! Suuren suuri kiitos sinulle tästa kunniasta!! =) Ja annan sen eteenpäin kaikille teille jotka blogiani lukevat! En ole blogaillut pariin päivään...sain kauhean vatsataudin ja olen yökkinyt yöt ja päivät... Nytten on lihakset kipeänä...en edes tiennyt että mulla niin paljon lihaksia on edes kropassani enää...*he he heee*


Award


kort till CBCC/ My card for CBCC/ Korttini CBCC'seen

5 kommentarer:

Tiggy sa...

Vad stiligt kort.

Anonym sa...

Men stackare ...kräksjuka är något av det värsta som finns!!!! Hoppas du mår mycket bättre nu!!

Stor Kram!!! /Sara

Ps..fina alster som vanligt -> pekar även nedåt i bloggen =)

Anonym sa...

Hej igen =)

Jag har köpt pennan ifrån Handarbeta =)

myy ja vilijonkka sa...

toi rusetti on nätti! ja hieno kokonaisuus! toi tauti on kaikkein kamalin mitä tiedän ja pelkään sitä kuin rutto!

Maria Matter sa...

Congrats on your award!

Your card is so pretty and your bow is perfect!
Blessings, Maria