torsdag 19 mars 2009

Vimpel/ Flags/ Vimppeli

Jaa.. eller vad ska man nu kalla detta...vimpel? Flaggor? *S* Den här ska hänga i grabbarnas rum sen...När donja såg den, ville hon att jag skulle göra en till henne oxå, men att det skulle stå "girl" på hennes. På alla flaggorna har jag använt chipboard som jag målat över med cracklepaint (som jag köpt hos Landstoken) Jag bara älskar efekten man får av cracklepaint! Sen har jag embossat dom och dekorerat lite olika. Snart är det ju SYFESTIVALEN i kista (Norr om Stockholm) Och min inköps lista blir lääängre & längre.... *S* Ska ni dit? Nej, nu ropar lill killen på mig...dax o byta blöja....Ha en underbar dag!! Glöm inte tävlingen hos Landstoken, jag håller på med mitt kort...*S*

Well...i'm not sure what to call this... flags? *lol* It's going to hang in the boys room a little later on.When donja saw this, she said she want's one too... but on hers it should say "girl"...*lol* On each of the flags i have used chipboard that i have covered in cracklepaint, embossed it and then just decorated them diffrently. Have to rush...i have a stinky diaper waiting for me...have a great day!

No joo...en nyt kyllä yhtään tiedä miksi tätä kutsua...vimppeliksi? Lipuiksi? No oli mitä oli...=) Tää tulee roikkumaan pikku miehien huoneessa sitten...Donnja kun huomasi "vimppelin" niin pyysi että jos voisin tehdä hänelle kanssa, mutta hänen vimppelissään pitää lukea "girl"...=) Olen käyttänyt chipboardia jokaiseen, ja olen ne sitten peittänyt cracklepaintillä ja kuivannut. rakastan sitä kivaa lopputulosta, minkä niistä saa... sitten vain koristelin ne erillaisesti... Kohta on askartelu messut meidän nurkilla...ja voi kun odotan niitä! ostoslista senkuin vain kasvaa...=) Ei, nytten odottaa haiseva vaippa mua... oikein mahtavaa keväistä päivää!!










1 kommentar:

lantromantik sa...

så fint...

Mvh jenny