torsdag 5 mars 2009

Efter städningen.../After cleaning/ Siivouksen jälkeen..

Juste, glömde ju visa hur mitt pysselrum ser ut efter att jag städat bort kaoset! *S*
Fast, jag måste medge att jag kände mig rätt vilsen där dom första timmarna när det var sååå rent. Tycker ju om att ha alla saker på sin plats... men efter städningen vart det väl lite för "rent"... Fast det lär ju inte hålla i sig! Jag tror jag skapar bäst när jag har en liten liten kreativ kaos omkring mig! men jösses så jag hittade saker jag inte visste att jag hade..*skäms* och ändå så har jag inte rensat i mina skåp & lådor...*S* Det får jag ta nån gång... lådor går ju att stänga...samma sak med skåp!! *S* Undra vad jag hittar i dom?

Oh, i forgot to show you guys my crafting room after my chaos... I have to admit that after cleaning it i did feel a bit lost in there for a few hours... It felt like it was too tidy...*lol* I do like to have evrything in it's place..but this just might be a bit over the top for me... Looks like i create a lot better with a itsy bitsy creative chaos around me! *lol* But boy...did i find stuff i didn't even know i had!! *lol* And i haven't even cleaned my drawers or cupboards...*lol* Well..that's for some other time...The best part having drawers etc is you just close them..and it's tidy...wonder what i'll find in them?

Niin...olen unohtanut näyttää kuvia vasta siivotusta huoneestani...Täytyy kyllä tunnustaa että oli vähän eksynyt olo pari tuntia siivouksen jälkeen... Tykkään kyllä että joka tavaralla on oma paikkanssa...mutta en nyt ehkä näin siististä...=) Saan enemmän aikaiseksi kun oin pikkuisen sottaista ympärilläni...=) Mutta, jestas mitä mä löysin... tavaroita joita mulla ei edes ollut tietoakaan että omistan...=) En ole siivonnut laatikoitani taikka kaappeja... mitähän sieltä löytyy? kaapit ja laatikot ovat niin näppäriä siitä syystä että ne voi laittaa kiinnni.. ja siistiltä näyttää!! Ei, kyllä nekin pitää siivota... joskus...sitten...ehkä..


Efter städning/ After cleaning/ Siivouksen jälkeen

8 kommentarer:

Nilla sa...

Wow, vad det så det såg ut:-)
Kram Nilla

Awirahl sa...

Det blev väldigt rent... Vet precis hur det är med kreativt kaos.. Scrappar bäst när allt är utspritt runt omkring en och man känner att man sitter mitt i detta kaos och skapar.. Hoppas ni mår bättre igen. Ååå då får jag hålla min postlåda över noga uppsikt..
:-)

Kram Anna

NB sa...

Blev inspirerad och började städa i min hörna också!

myy ja vilijonkka sa...

nyt on siistiä ja jaksaa askarrella! voi kuin oma nurkkaukseni kestäis noin siistinä!

Aija sa...

No onhan tuossa jonkinlainen ero :)
Scrollailin blogissasi aiemmpiin teksteihin ja näin kuvat ennen tätä siivousta :)
Minäkin olen huomannut että jotenkin sitä saa paremmin aikaiseksi kun on vähän roipetta siellä ja täällä.

Millas blogg sa...

Vad fint du har det! Alltid lika kul att se hur det ser ut hos alla!

EmmJa sa...

Vad fint det blev! Ditt städande smittade av sig på mig med!

Ha det bra!

Kram

PS. Du har en award att hämta hos mig.

Carola sa...

Vilken mysig scrapvrå du har =)