söndag 1 mars 2009

Lo som omväxling/ Lo for a change/ Leiska vaihteeksi

Igår satt jag och beundrade mitt "rena" pysselrum...*S* Plockade fram flera gånger material till ett kort...men av nån anledning ville inspirationen göra en Lo istället... Så det vart ett med Donja (hennes skolfoto). Titeln saknas ännu, då jag inte är helt säker på vad jag ska ha som titel. På denna har jag chalkat tårtpapper,stämplät på chipboard som jag sen embossat. Den söta lilla charmsen kommer från Madebyroz. Spets,band & pärlor, lite blommor & blad. Nu ska jag ta itu med en stinkande blöja... Ha en toppen söndag!

Last night i was just sitting in my room, and enjoying how tidy it was/is...*lol* Several times i pulled out stuff to make a card... But somehow my inspiration wanted to make a Lo. So i made one of Donja ( School photo of her) I haven't got a title yet, therefor it's missing. On this Lo, i chalked some "cake" paper that i have under the photo,Stamped on chipboard and warm heated it. Used lace,ribbon,pearls,pins & flowers & leaves... I'm off to handle a stinky diapper.... Have a great sunday!

Eilen illalla istuin huoneessani ja ihailin kun se on nytten niin siisti...Moneen oteeseen otin kortti tarvikkeita eisille, mutta jostain syystä inspiraatio halusi että teen leiskan... Päädyin tekemään Donjasta (Koulukuvista) En ole vielä saanut siihen otsikkoa, en vain keksinyt mitään miellyttävää... Chipboard swirlsit olen ensin musteella värjänny ja sitten embossannut. Kukkia,pitsiä,nauhaa & lehtiä charmsia jne koristelee tätä sivua... Toi pieni charmsi tulee pienestä kaupasta madebyroz. Ei nytten on mentävä kakkavaipan kimppuun.... Oikein mukavaa sunnuntaipäivää!


7 kommentarer:

Awirahl sa...

Vilken härlig LO..
Hoppas att din lille kille är piggare igen..

Kram Anna

Anonym sa...

Tosi upea! Pikku kruunu tosiaan kruunaa leiskan :)

Anonym sa...

Vilken mysig lo du gjort vännen! Snyggt med de gyllene löven =)
Hoppas allt är bra med dej gumman och familjen!
Trevlig söndag =)
kramisar Petra

Anonym sa...

Hej Sari!

Vill först & främst tacka för awarden jag fick av dig, det värmer! =) Då jag har varit riktigt dålig länge har jag inte orkat uppdaterat bloggen på evigheter & stolt kunnat berätta att jag fått denna tjusiga award av dig! ;) Hoppas att allt är bra med dig!

Ha det gott, kramar!

http://lottafruh.blogg.se sa...

Så fin LO med spets och guldblad!
Hoppas att allt är väl!
Kram,
Lotta/ FruH

Miapuh sa...

jättesöt :D
Allt bra med er?
tänkte kolla om du vet vart man kan köpa askar typ o ha babyskorna i om man viker en och skall ge bort den :)
kram M

Riina sa...

Kaunista!

Blogissani on sinulle jotain.