onsdag 1 april 2009

1 April / April 1 st/ 1 huhtikuuta

Första April redan... Tror ni kommer bli lurade? Jag brukar inte bli det... *S*
Men bara för att jag skriver det så lär jag bli det... Sitter vid dotterns datorn, så kan inte ladda upp bilder ännu, men det kommer lite senare idag.Jag har även fått några awards... men dom bilderna finns oxå i min dator... *suck* Har även en del kort mm att visa. Nu ska jag fostsätta att väcka liv i ungarna... Ha en toppen dag!

April first...april fools day...You think you're gonna be fooled today? I usualy don't fall for stuff...but just because i'm saying so i guess i'll be fooled today..*lol* I'm using my daughters computer...but later on today my computer will be ready again! i have recieved some awards! And i have some cards to show... but that's comming later on today... Now i have to try to wake the kids up! Have a great day all!

Ensimmäinen huhtikuuta... Mites on... luuletko että sua hujataan tänään? Itse olen aika hyvin onnistunut välttämään huijaukset viime vuosina..mutta varmaan kun kirjoitan niin mua hujataan kunnolla tänään... Istun Donjan tietokoneen ääressä...joten en voi näyttää kuvia korteista jne... olen myös saanut parin awardin! Mutta laitan ne esille sitten myöhemmin tänään, kunhan koneeni toimii taas. Ei, nytten on saatava eloa muksuihin! Oikein mukavaa päivää!

Inga kommentarer: