tisdag 14 april 2009

My Angel

Jag har lyckats att knåpa ihop en Lo!! Känns som om det var evigheter sen sist jag gjorde just det. På denna lo har jag använt papper från Basic Grey, blommor & rosor & blad från prima, den söta ängel charmsen kommer från Landstoken. Titeln är rubon från DaisyD... kanterna har jag rivit och dragit över med chalks.Idag har vi varit hos Mvc... Lille knodden i magen har vänt sig tillrätta nu och ligger fixerad nu... Shit..bara ca 9 veckor kvar!! *S* Annars är allt bara bra... barnmorskan hade bara svårt att hitta hjärtljudet...men det var mitt fel... jag kunde inte sluta skratta när hon hittade dom eftersom lilla Amir's min var så rolig...så fort han hörde lillebrors hjärtljud han blev så paff så jag började skratta och Bm tappade bort ljudet...*skäms* =) Nu ska jag börja med att fixa en sen lunch till ungarna... Sen förhoppningsvis hinner jag göra mitt atc kort...=) Ha det gott!!

I've managed to put together a lo! feels like it was ages ago, i made one. On this Lo i have used paper from Basic Grey, flowers, roses and leaves from prima, the cute charm comes from Landstoken. The title is a rubon from DaisyD. I tore the edges and chalked them. Today we have been at my "midwife" All is well with the baby, he has turned around and is fixed... Gosh...only 9 more weeks!! My widwife had a hard time finding babys heartsounds today...but that was my fault.. as soon as she found them, Amir looked so startled that i started to laugh and she lost them again...*lol* Now i'm off to make a late lunch for the kids! Have a great day!

Onnistuinkin saamaan aikaiseksi lo,n välistä...Siitä onkin pitkä aika kun viimeeksi tein... Tässä olen käyttänyt Basic Greyn paperia, kukat, mini ruusut ja lehdet ovat priman. Söpö charmsi on Landstokenilta.Otsikko on rubon's DaisyD:stä. Sivut olen repinyt ja värittänyt chalkilla.Tänään olemme olleet neuvollassa. Pikku vauva masussa on kääntynyt ja asetautunut synnytysasentoon... Ajatella...enää 9 viikkoa aikaa... Kaikki oli hyvin, mutta kätilöllä oli vaikeuksia löytää sydämmenlyönnit, mutta se oli ihan mun vika... Kun hän löysi ne niin Amir sai niin veikeän ilmeen että minä rupesin nauramaan ja äänet katosi...=) Ei nytten pitää laittaa myöhäinen lounas muksuille... Oikein mukavaa päivän jatkoa!

Donja





Donja & Amir gungar/ swinging/keinumassa

4 kommentarer:

Unknown sa...

Onko tuo kuva tältä päivää? Onko teillä nuin lämmin?

meillä on päälle puoli metriä lunta, valtatiet on vasta sulana-

http://lottafruh.blogg.se sa...

Nä, vad otäckt att bli jagad av en svan och jag är som du håller mej på behörigt avstånd!
Vilken fin LO du gjort på din söta tös!
Kram,kram,
Lotta/ FruH

Vicki sa...

Vad fort tiden går nu är det inte så jätte länge tills bebisen kommer? Har han fått något namn ännu?

Vicki

Vicki sa...

Jodå det är bra med mig. Det är lite mycket just nu med en massa möten på kvällarna. Längtar till min sommarsemester.

Vicki