tisdag 7 april 2009

enkel kort/ Simple catd/ simppeli kortti

Vilken dag det har varit idag! *S* Jag var på verkstan och ryckte in på förmiddagen då det behövdes personal... Kanon kul o komma hemifrån en stund! Väl hemma hade jag mycket ivriga barn (jag hade lovat ett besök till simhallen idag oxå) Vi åkte till simhallen vid 1 tiden...Amir ÄLSKADE bada..*S* Så pass mycket att han slocknade efter 2 timmar i vattnet i bastun!! *S* Han sov ens tund i min jacka i omklänningsrummet och sen var det dags för mat, mera bad o bastu..Jag är helt slut!! *S* Donja trivdes som en fisk ivattnet oxå, sprang mellan mig & stora systern i olika bassänger...=) Här är ett enkelt kort jag gjort, jag fastnade för texten som är från rubons.Nu ska ta en varm dusch! Ha det gott!!

I took the kids to our local indoor poolarea... oh my... Amir LOVED swimming/playing in the water!! So much that after 2 hours he fell a sleep in the sauna! He slept a while in my jacket in the dressingrooms...then it was time to eat and bath again...*lol* I even worked half day today...Hubbys shop needed extra personal...so i had to go, was fun getting out of the house for a while! =) So, i'm tired today!! *lol* Here is a very simple card i made...i just fell in love with the text (it's a rubon) Now, i'm off to take a warm shower!

Mikä päivä... Sain mennä puoleksi päiväksi töihin tänään...sillä mieheni konttoristi ei voinut tulla ja oli hirveesti töitä... Oli tosi kivaa päästa kotoa hetkeksi muitten aikuisten seuraksi! =) Kotona mua odotti innokkaat muksut... olin luvannut reissun uimahallille... No lähettiin sinne yhden maissa ja oltiin ilta seitsämään.. Amir oli hulluna veteen...leikki pari tuntia lasten altaassa ja nukahti saunaan!! *naurua* Nukku hetken takissani ja sitten riemu alkoi uudestaan! Donja innokkaasti juoksi minun ja janitan välillä eri altaissa... =) Onnellisia mutta väsyneitä muksuja mulla! Tässä hyvin simppeli kortti... Tykkäsin niin tekstistä (se on rubon) joten se sai jäädä enemmän esille... =) Nytten meen lämpöseen suihkuun... Voikaa hyvin!

kortet/ Card/ kortti

texten/ Text/ teksti

11 kommentarer:

Unknown sa...

Sinulla on ollut mukava päivä! :D

Minä olen pitänyt sairastupaa, tänään oli kaksi lasta kotona, huomenna toivottavasti vain yksi.
Tosin, huonolla tuurilla nuorimmaisella on aamulla kuumetta, vaikka tänään olikin kuumeeton päivä.

Nilla sa...

Simple yet so elegant, good work! hugs from Nilla

myy ja vilijonkka sa...

yksinkertainen mutta todella kaunis! ihanlta kuulosti teidän uimahalli reissu!
hyvää pääsiäistä koko perheelle!

Anonym sa...

Hej Vännen!

Jag har en liten överraskning till dig bara för att du är du! ;) Tack för alla dina gulliga hälsningar. dom värmer & är behövda i massor just nu!

Ha en bra dag, kramar

Karin sa...

ååh, va mycket fint jag hittade här! Sorgekortet här nedanför är ju bara såååå vackert! Var har du hittat callorna som du har med på dessa kort?

kram K.

Satu K sa...

Yksinkertainen, mutta todella kaunis kortti! Tuo teksti on kiva :o)

TARJA L sa...

Yksinkertainen, mutta kaunis kortti.

Anonym sa...

Jättefint!! Enkelt men stilfullt!

Ha en bra dag!

//Martha
www.ahascrapbooking.se

Tesa sa...

Tack för dina ord! Kram

NB sa...

Ett sånt vackert kort!

Resenären sa...

Jättefint kort!
Glad påsk!