fredag 17 april 2009

Blogcandy!!

Tänkte att det var länge sen jag hade bloggcandy...Och att det är dax för det... Bara att lämna en kommentar här under så har du chansen på ett dekorations paket, med blommor,brads,band,charms,mini rosor mm. Du har tills nästa fredag på dig. Jag drar en vinnare den 24/4de kl 18:00. ( Jag kanske lägger till mera saker under veckans gång oxå...*S*)

I thought it was a long time since i had some blogcandy to offer... So it's time for that! Just leave a comment under this posting and you have a chance of winning a deco pack, with: flowers,brads,rbbon,charms,mini roses etc. You have untill next friday the 24/4th. Then i'll draw a winner around 18:00. ( I might add more stuff to it during ths week!)

Ajattelin että siitä on pitkä aika kun viimeeksi oli bloginamua tarjolla... joten tässä nytten olisi. Se on vain jättää kommentti niin olet arvonnassa mukana. Voit voittaa "koriste kuoren" jossa on: kukkia,bradsejä,nauhaa,charmseja,mini ruusuja jne. Aikaa on ensi viikon perjantaihin 24/4 asti. Arvon voittajan noin kello 18:00. (Ehkä vielä lisäilen tavaraa siihen viikon aikana...)


47 kommentarer:

AN sa...

Olen mukana ja taidan olla ensimmäinen,toivottavasti onnistaa!! ;D

Tuula sa...

Hauskaa! Arvontaan tietenkin mukaan!

Kaija sa...

Mukana minäkin arvonnassa.
Hiljaisesti kurkkailen blogiasi päivittäen.

Awirahl sa...

Hej Sari.
Jag tar gärna chansen på ditt blogg godis. Lägger upp en länk från min blogg till ditt godis.

Hoppas att du och magen mår bra.

Kram Anna

Anspe sa...

Mukaan arvontaan!!

Carina sa...

Jag tar en chans jag med.

elinarsku sa...

mukaan arvontaan! ihania kukkia! ja kauniita kortteja sulla!

Nilla sa...

Absolut jag är med, skriveri kanten om candy i min blog! kram Nilla

Mervi sa...

Mukana ollaan, kiva uusi pohja;-))m

Unknown sa...

Minäkin tulen mukaan.

terkkuja täältä lumisateisesta Kainuusta!

Monika sa...

Åh, jag tar gärna chansen!

Kirsi-Marja sa...

Tervehdys Hämeestä. Mielelläni mukaan arvontaan, vaikka en mikään Hannu Hanhi olekkaan!!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jag provar gärna min lycka!

Riina sa...

Kivaa! Minäkin tahdon mukaan arvontaan!

Catrin Andersson (Lillstrumpa) sa...

Blogcandy va kul! Superfint godis så jag vill oxå ta chansen att vinna.

Trevlig helg!

Emelie sa...

Åh vad kul! Klart man vill vara med och kommentera =)

Martina sa...

Jag tar en lott jag med! :-) Nu ska jag kika vidare i din blogg, första gången här!

Trevlig helg // Martina

Elina sa...

Tähän tahdon minäkin mukaan:)

Riina sa...

Tottahan minäkin haluan mukaan arvontaan! :)

Maria H. sa...

Mukaan säntään minäkin, suloisia bloginamuja tarjolla! Silityksiä masuvauvalle:-)

Therese sa...

Hoppas på tur.

ankiann sa...

Testar lyckan :)

Michaela sa...

Jag tar en lott!!
ha det så gott!!

Ehlana sa...

Mukana arvonnassa. Lähes päivittäin käyn blogiasi tutkimassa. Hyvin harvoin kommentoin.

Tesa/Therese sa...

Tack snälla för att du delar med dig av dessa fina saker. Klart jag vill vara med. Trevlig helg! Kram

Toukoleeni sa...

Kivaa,namia.Tulin tutustumaan sun blogiisi ja osallistun mielelläni samalla asrvontaan=)

Marie/isingen sa...

Oj vad mycket fina saker du lottar ut. Tar gärna en chans.
Skulle jag mot förmodan vinna kan du kontakta mig via isingen(snabela)live.se

Tiggy sa...

Vilket sött bloggcandy. :) Tar en lott!

Anonym sa...

Tar en lott och hoppas på lite tur!

Hilkka sa...

Ja mukaan arvontaan! Nyt ei voi enää tuuria olla kun eilen illalla jo voitin Kansalaisopiston kevätnäyttelyn avajaisissa poppanaliinan mutta yrittänyttä ei laiteta:)

Liisa sa...

Mukana ollaan arvonnassa.

SannaS sa...

Ihana namu tarjolla, mukaan minäkin! =)

Marja sa...

En blog candy kan aldrig vara fel, vill gärna vara med och hoppas på tur!
Kram Marja

Ritva sa...

Kivaa taas tarjolla, toivottavasti lykästää :))
Ihania juttuja taas sinulla täällä kosolti!

amppa sa...

mukana mukana:)
kiva! :)

Pauline C sa...

Thanks so much for this lovely candy offer sari - I would love to win! I have linked to you form my blog
Pauline x

Karin PG sa...

Jag tar gärna en lott i din fina candy! Länkar i min blogg, trots att det inte är någon pysselrelaterad blogg..

Samara sa...

Jag tar också gärna en lott.

MariaRoos sa...

Jag drar gärna en lott ur godisskålen!!
Kiitos ;-) Det är väl ungefär en tredjedel av all finska jag kan *fniss*

Eva J sa...

Jag tar mer än gärna en lott, dekorationer får man aldrig för mycket av.
Kram Eva

Marika sa...

MoikkaMoi,
Ihania kukkasia olisi tarjolla!
Mukana arvonnassa, tottakai...
Siis aivan mielettömän ihana idea toi tuoli, mistä ihmeestä ammennat kaikki ideat ja jaksat tehdä?
Aurinkoista kevättä!

Millas blogg sa...

Tar gärna en lott1 Har aldrig provat sånadär små pappersblommor som är så populära, men fina är de!

Kram Milla

Mia sa...

Å va gulligt av dig!! Tar en lott och hoppas på vinst!! Länkar cctill dig på min blogg med!

Mvh Mia

Millanprillan sa...

Hej Sari!
Vilka fina saker du gör! Kikar in här eftersom du är så duktig att lämna kommentarer på Pappersvindens blogg, och av en slump kom jag ju i precis rätt tid för ditt bloggcandy, så jag tar mer än gärna en "lott" och hoppas på turen som brukar lysa med sin frånvaro! :)
Kram Millan!

Petraso sa...

Åh vilket fint Candy du ordnat! och gisses vilka fina kort du gjort i croppen! gisses stolen Wow!

Natalie Z sa...

Thanks so much for this lovely candy. I've linked your candy on my sidebar under the section "Blog Candy". http://fifishobby.blogspot.com/
Thanks for the chance to win!

Hugs Fifi.

Tarja sa...

Ennätinköhän vielä mukaan?!