onsdag 20 februari 2008

=)

Jag var ju och fikade med min underbara mamma igår, och jag träffade folk som jag inte träffat på ca 17 år! Jag träffade min gamla fritidsledare eva, så roligt o se henne! Sen några gamla grannar som kommer ihåg mig som den vilda tonåringen....*rodnar* ha ha haaa... men efter att jag kom hem var jag sååå trött... och imorse vaknade jag med feber och ont i halsen...*snyft* Idag ska jag göra klart min vår ATC swap och mina kort till 3 flickor som jag har som barn RAK. Handlade lite roliga saker till dom igår...kan inte skriva vad ännu...för vet att deras mamma läser bloggen...=) Jag bara hoppas att dom gillar det som kommer med posten! Nej, nu ska jag krypa under täcket ett tag och sen pyssla! Ha det gott alla! Kram

Yesterday i met up with my mom and we had some coffee...had a lovely day with her! But the funny thing is, every time i'm out with my mom, i meet people i haven't met for ages...yesterday i met a lady that i haven't seen for 17 years! She used to work at our schools cafe, and we always hang there! it was so much fun talking to her! Then i met some old neighbours...they remembered me as the wild teenager...*blushing*... =) When i came home i was so tired...and this morning when i woke up i had a fever and sore throught...=( Today i have to finnish a ATC spring swap im in, nad make 3 cards for my kiddos RAK. Bought some lovely stuff yesterday for the girls...but i won't write what...i know there mom usuaölly reads my blog...=) I just hope they like it! No, now it's time for me to cuddle in bed for a while and then start crafting! Take care! Hugs!

Eilen olin äitini kanssa kahvilla ja ostoksilla, ja oli mukavaa! hurja homma, aina kun olen äitini kanssa liikkeellä, niin tapaan ihmisiä joita en ole nähnyt herran aikoihin... eilen tapasin evan, joka oli meidän koululla töissä kahvilassa, jossa me muksut aina roikuttiin! Eva en ole nähnyt 17 vuoteen...oli tosi kivaa nähdä hänet! Sitten tapasimme vanhoja naapureita...ja he muistelivat minua villinä teini ikäisenä tyttönä...*punastun*...Kun tulin kotiin olin niin väsynyt, mutta onnelinen! Aamulla kun heräsin niin oli kuumetta ja kurkku kipeänä...nytten otan iisisti...=) Tänään aion vain tehdä valmiiksi kevät ATC swappin jossa olen mukana. Ja 3 korttia lasten RAKiin. Niin, eilen sitten kaupoilta löysin kaikkea kivaa... en voi kirjoittaa vielä mitä löysin, koska lasten äiti käy aina välillä lukemassa blogiani ja en halua pilata yllätystä!! =) Ei, nytten menen peittojen alle hetkeksi ja sitten askartelemaan! Voikaa hyvin ja halit teille kaikille!!

11 kommentarer:

Lorie sa...

Oh! I hope you feel better soon! Get lots of rest!

Alhambra Club sa...

Hope you are feelling better soon, relax and get plenty of rest. I recieved your card yesterday, it is lovely that was so sweet of you. Will get some pictures this weekend and get it posted to my blog.

myy ja vilijonkka sa...

hih!!!
minullakin on kurkku kipee mut ei kuumetta!
toivotaan että ei tule kun pitäis lähtee maanataina laskettelemaan!
sama homma minulla suunitelmissa 2 tytölle kortin teko!
hih

Cicci sa...

Krya på dig. Jag bara tokgillade det gula kortet här under. Ursnyggt!

Sari Hänninen sa...

Jag gillar din idé om att skriva på olika språk.

I like your idea of writing in different languages.

Pidän ideastasi kirjoittaa monella kielellä.

Anonym sa...

Krya på dej, här har halva familjen varit utslagna i influensa, men jag har hittills klarat mej....
Gult tycker jag med är lite knepigt, men det är härlig varm färg ändå.
Bamsekram,
Lotta/ FruH

www.paperandcoshow.it sa...

www.paperandcoshow.it
International Convention of Scrapbooking
Don't you know what it is?... come to discover it!!
3 days full of fun SCRAP with exceptional international teachers, many games, chatter and laughter! !
Aren't you registered yet? What are you waiting for?

Anonym sa...

Thanks for passing on the message to my blog from Lorie! Kyler's surprise will leave tomorrow.

Courtney sa...

I hope you feel better quickly!

Don't you just love it when your teenage past comes back to haunt you??? Happens to me all the time...

Anonym sa...

Hi Sari,
I love reading your blog and also Mia's and you girls do such a fine job on them. I love to see other countries cards they make they are so pretty. My daughter Jayne loves your site too. I love RAK'S but messed up on Mia's name with Courtney RAK as we were sick and also my computer was messed up. I sent Mia's card out yesterday. Poor gal.
I like your Blog .

Anonym sa...

I forgot to put my name on the last letter by Anonym. Mary Bennett from Florida Jaynes Converse Mother. Thanks I like the way you write also English and we can read them even though you have a pretty language it is nice when we don't understand it.