tisdag 12 februari 2008

Massa post!/Lots of mail!/ Paljon postia!

God morgon på er alla! Blir en tidig post idag...=) Ska iväg till min läkare för att kolla upp blodtrycket idag...hoppas att den lugnar ner sig snart! Men, jag har märkt att min hund reagerar väldigt starkt när mitt blodtryck är högt eller på väg att bli högt... =) Som igår, han följde efter mig hela tiden, tittade konstigt på mig, knuffade till mig då o då på ett sätt som han inte brukar göra... så jag tänkte att jag kollar för skojs skull blodtrycket..och det var högt igen...bums i säng och inta ryggläge i en timme, så mådde jag bättre och han lugnade ner sig..=) Det har hänt flera gånger den senaste månaden att han börjat bli "orolig" och det har stämt med att mitt blodtryck har varit åt skogen...men, det är ju skönt att ha en egen husläkare hemma...även om det är en hund! *ASG* Ja, men till roligare saker! Igår fick jag en massa rolig post igen! Underbara kort och små tillbehör från Lorie,Mina hemliga systrar mm...=)Tusen tack!!!


Good morning you all! It's an early post today...=) I'm off to my doctor to check my bloodpressure...i hope it's settling down now! I have noticed that my dog reacts very strongly when ever my BP is high or going up...=) Like yesterday, he was constantly following me, looking at me in a strange way and pushing me ( not in the way he usualy does... so i thought i'd check my BP..and it was high..so, of to bed and i rested for about an hour and felt better, and he calmed down..=) This has happend several times the last month, that he gets all wind up! Well, it's good to have a house doctor!! Even if it's a dog! *LOL* Now, to some more funny stuff!! I have recieved lots of beutiful cards from Lorie,My 2 secret sisters and bela!! Oh, my what goodies i have recieved! You guys just spoil me!!! Thank you SO much!!!


Hyvää huomenta!! Tänään onkin aikainen kirjoitus... mulla on aika lääkärilleni, pitää tarkistaa taas verenpaine, kun se huitelee aivan liian korkealla taas...Toivottavasti se nytten sitten rauhoittuu..Niin, olen huomannut että koirani reakoi tosi vahvasti silloin kun verenpaine on korkealla tai nousemassa... Esim. eilen..Se seurasi mua koko ajan, tökki minua sillain miten se tavallisesti ei tee ja tuijotteli kummallisen näköisenä... Ajattelin että katon VP,n ja se oli taas huippulukemissa... menin maata tunniksi ja koirakin sitten rauhoittu! Tämä homma on tapahtunut useamman kerran nytten viime kuun aikana...Hyvä että on kotilääkäri...Vaikka onkin koira!! He he heeee... =) Niin, nytten sitten mukavampiin asioihin! Olen taas saanut paljon kivaa postia! Kauniita kortteja ja kivoja askarteluhomia Lorielta,kahdelta salaiselta siskoltani ja belalta! Iso kiitos!!!

2 kort från min hemliga syster med tillbehör!/ 2 cards from my secret sister with embellishments!/2 korttia ja kivoja juttuja salaiselta siskoltani!




Bellas från bela =)& kort/ Bellas from Bela =)& cards/ Bella kuvioita belalta ja kortteja!



Underbar kort från Lorie & clearstamps!/ Wonderful card from Lorie & clearstamps!/ Ihana kortti Lorielta ja clearstamps!



Kort från hemliga systern DSS/ Card from secretsister DSS/ Kortti salaiselta siskolat DSS

6 kommentarer:

Lorie sa...

I'm so glad you got it! I hope that stamp set will be useful for you. I am so proud of myself for addressing the envelope correctly and having enough postage...yay! :o)

Alhambra Club sa...

A very smart dog, pay attention to him. Look at all your wonderful goodies you can stamp while resting.

Bryngelson sa...

Hope the doc had a lot of great news for you! The bloodpressure perfect and well, you get it!

:)

Jag utmanar dig då - feel free to say no way!

So here it goes; these are the rules - link the one that challenged you and tell seven truths about yourself and challenge seven people, don't forget to leave a message to the ones you challenge.

puss puss och halauksia (?) ;)

Anonym sa...

Aina sulla on uutta ja nättiä blogillasi.

Mä uskon tuohon koiran lääkärintaitoon täysin, mun rontti on todistaanu sen niin monta kertaa oikeeks.

Leppoisia päiviä ja paineiden madaltumisia!

www.ritu.se

Ila sa...

These are great goodies!! Hope your blood pressure is better. Funny how your dog follows you around when your not feeling well..I noticed this about mine a few times...but thought it couldn't be...glad to see someone else mention this.
Take Care!! and have a Great weekend!!

Becca sa...

I am so excited too that you got your goodies in the mail. Sari have fun and it was nice swapping with you.
Bela