fredag 15 februari 2008

RAK för barn/RAK for kids/RAK lapsille



Halloj alla! =)
Jag undrar en sak ifall det finns nån/några där ute som vill skicka RAK till mina barn? Och jag skickar RAK till era barn då. Det behöver inte vara stort, ett kort med lite godis eller lite pysselsaker. Jag vet hur glad jag blir när jag har en överaskning i brevlådan...=)Speciellt blir barnen förtjusta när det kommer från ett annat land..=)Vill man inte skicka internationellt, hojta till...jag kan försöka para ihop från samma land i så fall...(om möjligt. Man kan ju komma överens om vad som är bäst att skicka.(Kan vara bra o veta ifall nån är allergisk mot nåt..)Skriv gärna antal barn, åldern och om det är pojke/flicka...vissa pojkar kan ju skrika rakt ut i skräk över ett rosa kort...*S* Om vi blir många så kan vi göra det parvis. Vad tycks?

Hi you all! =)
I was wondering if there is someone/or more hwo would like to send a RAK to my kids, and in return i will send something for yours. It doesn't have to anything big, a card with maybe some candy in it...I know how exited my kids get when i recieve something and i share with them...think the feeling of recieveing something in your own name from another country...=) If you don't want to mail internationally, then tell me! I can try to pair you with someone from your country, (if possible).We can agree on what should be the best to send.(if someone is allergic to something) If we are many, we can do it in couples.Write down how many kiddos you have and there age and if they are boys or girls...Know that some boys would scream in horror after recieving a pink card..*LOL*.What do you think?

Moi moi kaikki!
Ajattelin katsoa jos olisi kiinnostusta lähettää RAk lapsille, jos sinä esim lähetät jotain minun muksuille, niin minä lähetän jotain sinun..=) Ei tartte olla mitään suurta, kortti ja ehkä namuja...Ajatelkaa se riemu muksuilla kun heille tulee jotain omissa nimissä...=) Ja vielä jos sen ulkomailta saisi... Jos et halua postittaa ulkomaille,,niin mainitse siitä, yritän sitten parittaa teidät maitten mukaan( jos on mahdollista).Voimme sopia etukäteen mitä lähetetään...(jos joku on vaikka allerginen jollekkin). Pistä hihkaus ja katson kuinka monta meitä olisi... Niin jos vielä kirjoittasi lapsien määrän ja iän...Ja jos poikia vai tyttöjä...voi olla että pojat huutaisi paniikissa jos heille ilmestyisi vaaleanpunainen kortti...=) mitä mieltä olette?

*EDIT*
Jag parar ihop på söndag 17/2
I will be paring you up on sunday 17/2
Pistän parit tulemaan sunnuntaina 17/2

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jag kan ju börja...jag har 2 flickor i åldrarna 14 och snart 7.


I can start.. I have 2 daughters, the ages of 14 and soon 7.


Minä voin aloittaa..minulla on 2 tyttöä, iät ovat 14 ja pian 7.

myy ja vilijonkka sa...

jag 3 flickor i åldrar4,9,10
jag är från finland

Lorie sa...

I would like to do this! I have one boy, 9, that would love to get mail from another country. Fun idea, Sari!

Anonym sa...

Minä voisin myös lähteä mukaan, en ole ennen ollut tällaisessa. Minulla on 2 tyttöä, 6 ja 5 ja yksi poika 6kk.

This would be nice, never done before! I have a 2 girls, ages of 6 and 5, and a boy 6 months.

Courtney sa...

Wonderful idea, Sari! I have a girl who is six and a boy who is four.

How are you???

Anonym sa...

Tämä on kiva juttu!
Meillä on 4-vuotias tyttö (vauva ei vielä tarvitse..), ei allergioita. Lempiväri vaaleanpunainen : )

sähköposti taru76 at hotmail.com