onsdag 24 september 2008

Caarvarks Challenge

Jag har fått fnatt på challenges nu...*S* caardvarks har denna vecka utmaning att använda die cuts i sina kort...(passar mig bra eftersom jag lovat att använda min QK mera) På denna kort har jag använt Penny Black stämpel och dessa QK dies:
- Wrath
- snowflake
- Present
- Poinsetta
Näe...nu ska jag bums i sängen... Natti natt!

I have got a thing for challenges right now..*LOL* Caardvarks has a challnge this week that you have to use dies on your card (Suits me well,since i promised myself to use my QK more...) On this card i used Penny Blacks stamp and these dies:
- Wrath
- snowflake
- Present
- Poinsetta
Now, it's off to bed for me! Nighty night!

Olen saanut hirveän hingun olla haasteissa mukana.... Caardvarksilla on tällä viikolla haaste jossa pitää käyttää diesia (sehän sopii minulle hyvin kun olen luvannut käyttää Qk stanssiani enemmän.) Tässä kortissa olen käyttänyt Penny Blackin leimaisinta ja näitä diesia:
- Wrath
- snowflake
- Present
- Poinsetta
Nytten on aika mennä nukkumaan! Hyvää yötä!


7 kommentarer:

SmilynStef sa...

How adorable is that holiday cow and your die cuts are the perfect accent ... thanks for joining the Caardvarks fun.

Lorie sa...

Ack! How cute!

myy ja vilijonkka sa...

olet hienosti onnistunut käyttämään montaa dies! ja olet tehny kauniin kortin!
hienoa sari
olet kyl ottanu itseäsi niskasta kiinni kortteja syntyy urakalla! ;)

myy ja vilijonkka sa...

kyselit montakos joulukorttia olemme tehny minä ja äitini yhdessä olemme tehneet 40 joulukorttia mut vasta olemme puolessavälissä kun meil on jo 70kpl tilaus joten viel siihen omat joulukortit niin tekemistä riittää!

Minnis sa...

Tämä on ihana. Hauskasti olet käyttänyt stansseja, mulla kun tahtovat ihan muutamaa lukuunottamatta pysyä laatikoissa ;o)

Anonym sa...

Gud så söt denna kossan var då.
Så snygg och charmig.

Kram Monica

Cornelia sa...

Hade en bit sånt här papper (det ljusblå med text)... som jag fått av någon. Det är så fint! Vet du vad det är för papper och var man kan köpa det?

Trevlig helg!