lördag 13 september 2008

grön/blå period.../ Green/blue period/ Vihreä/sininen kausi

Har märkt att jag helt plötsligt gör kort i färgerna grönt/blått! Förut hade jag rosa/brun kombon... Gjorde kort igår på kvällen..och det var 2 st grön/blåa kort igen...*S* Idag när jag ska pyssla...måste jag påminna mig själv att använda nån annan färg! Jag har MASSOR av spillbitar liggandes lite här o där i lådorna...ska ta o göra kort eller altrat med dom nu!Idag har vi en "krispig" solig höstdag! Ha en underbar lördag alla!

I have noticed that i have started to make cards in the colour combo blue/green lately...Before i had a pink/brown period...*LOL* Today i have to remind myself that i have to choose another colour!! I have lots and lots of scraps in my drawers here and there...thats going to my challenge now...use them up on cards or altered stuff! Today is a "crispy" sunny fall day... Have a wonderfull saturday!!

Olen huomannut että viimeaikoina olen tehnyt kortteja vihreän ja sinisen värisinä...ennen mulla oli pinkki/ruskea aika... Täytyy ihan muistuttaa itteäni seuraavan kerran kun teen kortteja että joku muu väriyhdistelmä nytten! Sitten mulla on paljon,paljon paperinpaloja laatikoissa...jotka ajattelin yrittää käyttää seuraavissa korteissa ja altratuissa! Meillä on ihanan kirpeä syyspäivä...aurinko paistaa ihanasti! Hauskaa lauantaita teille!





5 kommentarer:

Ewonne sa...

Så jättemycket fint det fanns här i din blogg... Du gör verkligen fina kort!!

myy ja vilijonkka sa...

jätte fin kort!

Anonym sa...

Tack för kommentaren i min blogg.
Gillar detta kortet mycket.Färgerna är fantastika.

Monica

Anonym sa...

Läckra färger och urgulligt kort!

Jessica sa...

Vilket gulligt kort,. Gillar verkligen dessa stämplarna. Kul att titta in hos dig!